اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۵۰۵۸

برای چندمین بار متوالی است که از داوری لطمه می‌خوریم

برای چندمین بار متوالی است که از داوری لطمه می‌خوریم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: ما خودمان را عادت دادیم که در جریان بازی اعتراضی به داور نکنیم و امیدوارم جواب اعتراض‌مان را بعد از بازی بدهند.
۲۰:۰۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

فراز کمالوند در گفت‌وگویی،‌ در مورد عملکرد داور دیدار مقابل پدیده گفت: ما امسال خودمان را عادت دادیم تا اعتراضی به عملکرد داور در جریان مسابقه نداشته باشیم و نمی‌خواهیم به این شکل اعتراض کنیم. این برای چندمین بار متوالی است که ما از داوری لطمه می‌خوریم. در این بازی داور یک پنالتی را روی لوسینا پریرا را اعلام نکرد و خطایی روی این بازیکن انجام شد که باید بازیکن پدیده را داور اخراج می‌کرد اما او این کار را نکرد.

وی افزود: تصمیمات داور در این بازی روی نتیجه آخر بازی تأثیر داشت و سه امتیاز بازی از دست ما رفت، نمی‌دانیم چه کسی باید پاسخ ما را بدهد، با مشکلاتی که صنعت نفت دارد، اینکه از لحاظ داوری این اشتباهات علیه ما صورت بگیرد و حق ما از بین برود، قابل تصور نیست. از فریدون اصفهانیان و کمیته داوران درخواست می‌کنم اعتراض ما همراه با فیلمی که ارسال می‌کنیم را مشاهده کنند و به این مسئله رسیدگی کنند .ما حق اعتراض در جریان بازی را از خودمان گرفتیم و به صورت قانونمند اعتراضمان را بررسی می‌کنیم و امیدوارم جوابگو باشند و باید ببینیم که آیا به این مسائل رسیدگی می‌کنند یا نه. 

سرمربی صنعت نفت در مورد مشکلات مالی تیمش عنوان کرد: با همکاری هیأت مدیره و زمانی رئیس منطقه آزاد قرار است این هفته مشکل مالی ما حل شود، ما به دلیل اینکه مشکل مالی نداریم نتوانستیم یار بگیریم، برخی تیم‌ها مثل سپاهان خودشان را به خوبی تقویت کردند، اما ما نتوانستیم بازیکن بگیریم و شرایط‌مان خیلی سخت است. 

وی در مورد وضعیت سوشا مکانی عنوان کرد: مجوز بازی مکانی رسیده، ما منتظر هستیم تا او بیشتر با تیم هماهنگ شود و سپس از این دروازه‌بان استفاده کنیم. 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین