اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۸۸۸

اگر با تمرینات خادم قهرمان نشدم برای همیشه خداحافظی می‌کنم

اگر با تمرینات خادم قهرمان نشدم برای همیشه خداحافظی می‌کنم
دارنده مدال طلای کشتی آزاد بازی‌های آسیایی گفت: اگر با تمرینات رسول خادم قهرمان نشدم برای همیشه از کشتی خداحافظی می‌کنم.
۱۰:۲۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

جمال میرزایی در گفت وگویی، درباره کسب عنوان قهرمانی مسابقات عمومی کشتی آزاد گفت: خداراشکر با آمادگی نسبی که داشتم موفق به کسب عنوان قهرمانی در وزن 92 کیلوگرم شدم به طوری که در مسابقاتی که روی تشک رفتم تنها یک امتیاز به حریفانم دادم که آنهم به دلیل اخطار بود. هیچ امتیاز فنی به رقیبان ندادم و همه را با امتیاز عالی (اختلاف 10 امتیاز) شکست دادم.

وی ادامه داد: در این مدتی هم که کشتی نمی‌گرفتم درسم را ادامه دادم و ترم جاری دکترای تربیت بدنی ام را می گیرم، البته از تمرینات هم دور نبودم، اما برای حضوری موفق در این مسابقات 3 ماه شبانه روزی تمرین کردم. وزن طبیعی ام 97 کیلوگرم است و می خواستم در این وزن کشتی بگیرم، اما وقتی به صورت جدی تمرینات را شروع کردم وزنم کم شد و ترجیح دادم در 92 کیلوگرم کشتی بگیرم و مشکلی هم نداشتم چون وزن زیادی هم کم نمی‌کنم.

دارنده مدال طلای کشتی آزاد بازی‌های آسیایی در خصوص اینکه با وجود قهرمانی در مسابقات عمومی، اما به اردوی جدید تیم ملی دعوت نشده است که بنظر می‌رسد بدلیل سن بالایش کادر فنی نظری روی او ندارد، تصریح کرد: مدال جهانی را در کارنامه ام کم دارم؛ وظیفه من کشتی گرفتن است و دست از تلاش بر نمی‌دارم. امیدوارم برای یک بار هم شده به من اعتماد کنند؛ سن من در مقابل خیلی از کسانی که به آنها اعتماد شد و مدال گرفتند کمتر است.

میرزایی خاطر نشان کرد: از رسول خادم خواهش می‌کنم تنها یک بار در اردوها بالای سر من بایستد و تمرکز کند؛ فقط یک بار. اینهمه به دیگران میدان دادند فقط یک بار هم به من اعتماد کنند؛ اگر قهرمان نشدم! نمی گویم مدال می‌گیرم؛ می‌گویم اگر با تمرینات خادم قهرمان نشدم برای همیشه و بدون هیچ حرف و حدیثی از کشتی خداحافظی می‌کنم.
انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین