اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۷۵

اومانیا: تماشای دربی از روی سکوها خیلی سخت است

مدافع کاستاریکایی پرسپولیس گفت: در زمان تماشای دربی از روی سکوها حتی یک لحظه هم از گلزنی تیمم ناامید نشدم.
۱۱:۲۷ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مایکل اومانیا در خصوص دربی ۸۱ اظهار داشت: بازی پرهیجان و جذابی بود و فکر می‌کنم تماشاگران از تماشای آن حسابی لذت بردند.

وی ادامه داد: ما خیلی بهتر از استقلال بازی کردیم و در نیمه اول فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، اما این حملات نتیجه نداد و در شروع نیمه دوم روی غافلگیری گل خوردیم. شاید اگر در استفاده از فرصت‌ها بهتر عمل می‌کردیم نتیجه پایانی به شکل دیگری و به نفع ما رقم می‌خورد.

مدافع کاستاریکایی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کرد تیمش در لحظات پایانی به گل تساوی دست پیدا کند، گفت: بله من هرگز در طول بازی ناامید نشدم و ایمان داشتم که در نهایت دروازه استقلال را باز خواهیم کرد. خوشحالم این اتفاق رخ داد تا تماشاگران ما خوشحال شوند.

اومانیا با تأکید بر اینکه تماشای چنین بازی‌هایی از روی سکوها برای هر بازیکنی سخت است، خاطرنشان کرد: مصدومیت برای هر ورزشکار و فوتبالیستی رخ می‌دهد و من لحظات سختی را طی کردم. وقتی چنین بازی‌های بزرگی را مجبوری از روی سکوها تماشا کنی و نتوانی کاری انجام دهی، تحمل شرایط سخت‌تر هم می‌شود. خیلی دوست داشتم در این بازی به میدان می‌رفتم و امیدوارم هر چه زودتر شرایط بازی کردن را پیدا کنم.

وی درباره آخرین وضعیت خود نیز یادآور شد: در صحبت‌هایی که قبل از دربی در رختکن تیم با مربی بدنساز و دکتر تیم داشتم قرار بر این شد که امروز (شنبه) تستی را زیر نظر آنها بدهم و اگر مشکلی در زانویم نبود در تمرینات گروهی شرکت کنم.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین