اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۴۸۹

وظیفه مسئولین در قبال مردم سنگین است

وظیفه مسئولین در قبال مردم سنگین است
رییس فدراسیون تنیس کشورمان معتقد است نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقتدار به راه خود ادامه می دهد و تاریخ گواه این واقعیت است که دشمنی ها در قبال این نظام بی تاثیر است.
۱۹:۲۰ - ۱۳ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

مجید شایسته در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اغتشاشات اخیر در کشور را محکوم کرد و تصریح کرد: برخی از افراد با غلبه احساسات و تحریک دشمنان ایران و اسلام دست به تخریب اموال عمومی می زنند و اغتشاش می کنند اما مردم ایران مستحکم تر از این اغتشاشات و دشمنی هاهستند.

رییس فدراسیون تنیس گفت: در طی سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وقایعی همچون هشت سال دفاع مقدس ،ثابت کرد که مردم برای حفظ انقلاب اسلامی که با تدبیر رهبر کبیر و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بوجود امد و با زعامت رهبر معظم انقلاب ادامه پیدا می کند ، جان خود را هم فدا می کنند بنا براین این اغتشاشات اخیر هیچ مشکلی در روند نظامبوجود نمی آورد و مردم همچنان پشتیبان ولایت فقیه خو هستند.

شایسته به دفاع مردم و مقابله با اغتشاشگران اشاره کرد و اظهار داشت: مردم در همین روزهای اخیر با حضور در راهپیمایی ها و تظاهرات علیه اغتشاشگران نشان دادند که بر همراهی خود با اصول انقلاب اسلامی همچنان استوار هستند .

وی گفت: متاسفانه عده ای قلیل در این اغتشاشات حضور دارند که احساسات بر آنها غلبه کرده یا دشمنان ایران آنها را تحریک کرده اند و بعد هم ابراز ندامت و پشیمانی خواهند کرد به همین دلیل حرکت آنها از سوی آحاد مختلف جامعه مطرود و محکوم است.
رییس فدراسیون تنیس گفت: وقتی در هشت سال دفاع مقدس مردم ایران جانانه از کیان مملکت دفاع کردند و با ایثار و جانفشانی مقابل استکبار جهانی قرار گرفتند قطعا در چنین روزهایی بار دیگر از حیثیت نظام دفاع خواهند کرد.

شایسته گفت: در شرایطی که هموطنانمان با حضور در عراق و سوریه از حریم اهل بیت دفاع می کنند با قدرت برای استمرار در عزت و اقتدار کشور نیز از جان مایه می گذارند بنابراین خیال دشمنان راحت که این بار هم به نتیجه نمی رسند چرا که مملکت ما با صاحب الامر خود حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای با عزت به کار خود ادامه می دهد.
رییس فدراسیون تنیس تاکید کرد: آنچه در این برهه اهمیت دارد تلاش دو چندان مسولین در همه حوزه ها برای حجل مشکلات مردم است به همین دلیل این اتفاقات وظیفه مسولان را نیز دو چندان کرده که در راه حل مشکلات مردم استوارتر قدم بردارند.

وی گفت : دولت تدبیر و امید هم مشکلات را شناسایی کرده و دنبال راه حل های اساسی برای تحقق خواسته مردم است بنابراین باید همه تلاش کنیم که در هر مسولیتی که قرار داریم بهمنظور رفاه حال مردم و حل مشکلات آنها قدم برداریم و نقش آفرینی کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین