اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۲
نصیرزاده

دست AFC باز است اما حضور ۱۰۰ هزار نفر احتمال محرومیت پرسپولیس را کم می‌کند

کارشناس حقوقی فوتبال ایران گفت: محروم کردن احتمالی هواداران پرسپولیس از بازی با الهلال عربستان، یک اشتباه بزرگ است.
۱۳:۱۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-هوشنگ نصیرزاده در مورد بحث محرومیت احتمالی هواداران پرسپولیس از بازی با الهلال گفت:‌ محرومیت احتمالی هواداران پرسپولیس یک اشتباه بزرگ از سوی AFC است. فوتبال ایران به دلیل حضور پر تعداد تماشاگران در استادیوم، از بیشتر کشورهای آسیایی جدا است. شما می‌بینید که در کشورهای حاشیه خلیج فارس برای هواداران خودروهای گران قیمت جایزه می‌دهند تا آنها به ورزشگاه بیایند ولی در ایران برای یک بازی بین المللی 100 هزار نفر به استادیوم می‌آیند.

او ادامه داد: مسئولان کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، قبل از بازی در مورد پرتاب ترقه و نارنجک هشدارهایی داده بودند. این اتفاق متاسفانه باز هم رخ داد و حالا دست کمیته انضباطی AFC برای محروم کردن تماشاگران پرسپولیس و همچنین جریمه نقدی این تیم باز است. تماشاگری که اقدام به پرتاب ترقه کرد، باید به این موضوع فکر می‌کرد که این کار ممکن است محرومیت هواداران را از تماشای بازی با الهلال در پی داشته باشد.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: حضور 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی، احتمال محرومیت پرسپولیس را کم می‌کند چون این موضوع برای مسئولان AFC اهمیت دارد. اگر هر حکمی بدهند جای تعجب نیست چون کنفدراسیون فوتبال آسیا ضعیف‌ترین کنفدراسیون در دنیا است. عاقلانه این است که این موضوع با جریمه نقدی و تذکر به پایان برسد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین