اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۱۶۶

حمله مورینیو به اسکولز

حمله مورینیو به اسکولز
سرمربی منچستریونایتد از انتقادهای پل اسکولز از پل پوگبا انتقاد کرد و تیمش را شایسته کسب سه امتیاز دانست.
۱۱:۴۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

منچستریونایتد دیشب (دوشنبه) موفق شد سال ۲۰۱۸ میلادی را با یک برد شروع کند و میزبان خود اورتون را با دو گل از پیش‌رو بردارد.

پل پوگبا در این بازی در حالی توانست دو پاس گل بدهد که در یکی، دو هفته‌ اخیر مورد انتقاد پل اسکولز، بازیکن پیشین منچستریونایتد و کارشناس فعلی فوتبال جزیره قرار گرفته بود.

ژوزه مورینیو پس از پیروزی تیمش، گفت‌: من فکر می‌کنم تنها کاری که پل اسکولز انجام می‌دهد انتقاد کردن است. او اصلا هیچ صحبت و یا راهکاری را ارائه نمی‌دهد و فقط انتقاد می‌کند. درست است که او بازیکن بزرگ و فوق‌العاده‌ای بوده است ولی قرار نیست که همه ما مثل او فوق‌العاده‌ باشیم. پوگبا همیشه تلاش کرده است که بهترین باشد. در برخی از مواقع بازی‌های خوبی را ارائه می‌دهد و در برخی دیگر از مواقع نیز خیلی خوب ظاهر نمی‌شود. این تقصیر پوگبا نیست که پول بیش‌تری نسبت به اسکولز به دست آورده است. اسکولز بازیکنی فوق‌العاده‌ بود و همیشه در خاطره‌ها باقی خواهد ماند نه به عنوان کارشناس.

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در ادامه‌ صحبت‌هایش هم‌چنین، گفت‌: کاملا شایسته این پیروزی بودیم. فکر می‌کنم که تیمم بازی را کاملا در اختیار داشت و غیر از دقایقی محدود از مسابقه در باقی دقایق توپ و میدان در اختیار ما بود و توانستیم سزاوارانه به سه امتیاز این مسابقه دست یابیم.

منچستریونایتد جمعه همین هفته‌ باید در اولین دیدار خود در جام حذفی به مصاف دربی کانتی بروند. شیاطین سرخ دو سال پیش با هدایت لوییس فان خال توانستند قهرمان جام حذفی شوند ولی سال گذشته در این رقابت‌ها به توفیقی دست نیافتند و با شکست برابر چلسی حذف شدند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین