اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۳۶۴۴

نوروزی: ملت ایران مقابل هرگونه اختلاف‌افکنی مقتدرانه می‌ایستند

نوروزی: ملت ایران مقابل هرگونه اختلاف‌افکنی مقتدرانه می‌ایستند
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصل فتنه ۸۸ بر مبنای اختلاف‌افکنی و ایجاد چنددستگی و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت، گفت: ملت ایران مقابل هرگونه اختلاف‌افکنی مقتدرانه می‌ایستند.
۱۷:۱۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نوروزی در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در محل مسجد جامع شهر ملایر برگزار شد، افزود: همه ملت ایران، حزب‌الله هستند و ما همواره تابع امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) بوده و هستیم اما به شدت از اختلاف‌افکنی گلایه داریم.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس با استناد به آیات قرآن کریم و با بیان اینکه خداوند می‌فرماید به ریسمان‌های الهی چنگ بزنید و از تفرقه دوری کنید، تأکید کرد: هر جا اختلاف و تفرقه ایجاد شود، ایمان و وحدت از بین می‌رود، ملت ایران "ید واحده" هستند و در جریان فتنه ۸۸ که آمریکا، انگلیس و اسرائیل کار انقلاب را تمام شده فرض می‌کردند، مردم با بصیرت وارد میدان شدند و آشوب و فتنه را در نطفه خاموش کردند.

نوروزی با بیان اینکه ایرانیان آگاه، پاسخ دندان‌شکنی به فتنه‌گران سال ۸۸ دادند، افزود: هرگز مردم ولایتمدار ایران اسلامی به فتنه‌گران و منافقان اجازه تشتت و اختلاف‌افکنی نمی‌دهند.

وی با اشاره به وجود مشکلات فراوان اقتصادی و تحریم‌های مختلف، خاطرنشان کرد: مجلس کنار دولت ایستاده تا این مشکلات از بین برود و نمایندگان مردم در مجلس مجدانه پیگیر رفع معضلات و مشکلات مؤسسات مالی غیرمجاز و بازگشت پول مردم به دستشان هستند.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: متأسفانه امروز در گوشه و کنار کشور عده‌ای با بهانه قرار دادن شرایط بد اقتصادی و تحریک و سوءاستفاده از اقشار ضعیف جامعه اقدام به سردادن شعارهای انحرافی علیه نظام می‌کنند که به نتیجه نخواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و نایب بر حق ایشان، امام خامنه‌ای و خون شهدا، ایران بزرگترین امپراطوری مسلمانان جهان است و به عنوان کشوری مستقل، آزاده و قدرتمند محسوب می‌شود، گفت: ملت ایران همه دارایی‌شان را فدای اسلام، قرآن و مکتب عاشورا می‌کنند و فرصتی برای فتنه‌گری نمی‌دهند.

نوروزی حضور در مراسم گرامیداشت ۹ دی را یک عبادت و تجدید میثاق با آرمان‌های متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبری معظم دانست و گفت: یقین داریم نهضت مقدس ما به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد و بیرق انقلاب اسلامی به دستان مبارک آن حضرت می‌رسد.

وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران مرهون ۳ اهرم و استوانه اصلی است که شامل ایمان مردم، وحدت ملت و رهبری مدبرانه و داهیانه امام خمینی(ره) است.

وی اظهار کرد: در نخستین روزهای قیام امام راحل وحدت همه اقوام و اقشار مختلف ملت در جای جای ایران چون قم، تهران، آذربایجان و یزد سبب ایجاد یک ارتباط روحی قوی و مستحکم و زنجیروار شد و در نهایت حکومت طاغوت را سرنگون ساخت.

نوروزی اضافه کرد: امام خمینی(ره)، یک مجتهد مجاهد و مبارز بودند که دکترین حکومت اسلامی خود را در حوزه نجف تدریس کردند و کتاب ولایت فقیه حاصل تز و تفکر متعالی ایشان است که مجمع فکری علما آن را به بحث گذاشت.

وی با تأکید بر اینکه ۳۹ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و همچنان ایمان، وحدت و رهبری، عامل دوام و استمرار این نهضت مقدس است، ادامه داد: ولایت‌پذیری، بصیرت، آگاهی و تحت لوای امام خامنه‌ای بودن عامل اصلی بقای این انقلاب است.

نوروزی با بیان اینکه در کلام امام علی(ع) ریشه اصلی ایمان، بینش اندیشمندانه است، گفت: ایمان، انسجام و رهبری مقام معظم ولایت امروز ما را در چشم جهانیان ملتی قدرتمند، بزرگ و صلح‌جو جلوه داده است.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: از زمان جنگ ایران با رژیم بعث عراق به بعد به علت پای کار بودن نیروهای نظامی و انتظامی و اطلاعاتی و امنیتی و بصیرت مردم، امکان هیچ‌گونه کودتایی در داخل کشور به دشمنان داخلی و خارجی داده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدای ما به عراق، سوریه، یمن و سایر ملل مسلمان صادر شده و لرزه بر اندام آل‌سعود، آل‌خلیفه، آمریکا و اسرائیل وارد کرده است.

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: نوروزی 9 دی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین