اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۳۴۹۲

سپاهان خودش یک تیم ملی است

سپاهان خودش یک تیم ملی است
مهاجم تیم فوتبال سپاهان، گفت: امروز کمی تحت فشار بودم و احساس می‌کنم کمی جو سنگین است اما همین جو هم خوب است و من آن را دوست دارم.
۲۰:۰۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

مهدی شریفی بعد از برتری سپاهان مقابل پدیده در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سپاهان باید در نیم‌فصل دوم تمام بازی‌هایش را ببرد و کاری به انتقام و نیم‌فصل اول نداریم. وقتی مسابقات شروع شد همه همدل شدیم که مردم را خوشحال کنیم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم 4 گل بزنیم و آنها را با خوشحالی راهی خانه‌هایشان کنیم.

وی در خصوص اینکه با گل به مسابقات برگشت، گفت: گلی که من زدم حاصل تلاش همه بازیکنان بود و متأسفانه یک موقعیت را هم خراب کردم و فکر می‌کنم جو کمی سنگین است. اما این جو سنگین جو خوبی است و خودم خیلی خوشحالم که بعد از دو سال هواداران سپاهان را از نزدیک دیدم و دوست داشتم خیلی انرژی برای تیم صرف کنم اما تمام تلاشم را انجام دادم و امیدوارم روند خوبی را که قبلاً داشتم حفظ کنم.

شریفی در خصوص ادامه راه سپاهان، گفت: ما این بازی را انجام دادیم و بردیم اما تمام شد ما بازی‌های سختی داریم و همه بازی‌ها حکم فینال را برای ما دارد و باید تلاش کنیم تا در ادامه به شرایط مطلوب برسیم.

وی در خصوص گلر جدید سپاهان، گفت: دروازه‌بان خوبی است و رزومه خوبی دارد و او هم مثل تمام بازیکنان سپاهان با کیفیت است. مسلماً می‌تواند برای سپاهان مثمر ثمر باشد.

شریفی در خصوص اینکه آیا می‌تواند به جام جهانی برود، گفت: بعد از 7، 8 ماهی که مصدوم بودم عقب افتادم و کار سختی دارم اما تلاشم را انجام می‌دهم ولی هدف اصلی‌ام بازگشت سپاهان به روزهای خوب است چون سپاهان یک نوع تیم ملی برای ما محسوب می‌شود چون متعلق به یک شهر است و با برد و باخت آن خوشحال و ناراحت می‌شویم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین