اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۳۱۷۴

تیم من در ست چهارم 11 اشتباه فردی داشت

تیم من در ست چهارم 11 اشتباه فردی داشت
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت:بهترین راه حل این مشکل استفاده از سیستم ویدئوچک است تا هر شبهه ای در طول مسابقه برطرف شود.
۲۲:۲۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

پیمان اکبری پس از پیروزی پیکان مقابل شهرداری ورامین در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال اظهار کرد: به دوست خوبم و برادر عزیزم محمد ترکاشوند تبریک می گویم زیرا با حضورش در تیم شهرداری ورامین، تحول بزرگی در این تیم ایجاد کرده است و هفته گذشته بانک سرمایه را شکست داد و امروز هم مقابل ما بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت.
وی افزود: البته ما هم با روحیه خوبی که از بازی قبل گرفته بودیم، امروز هم با کیفیت خوبی بازی کردیم. دو تیم خیلی نزدیک بازی کردند و تا امتیاز پایانی نمی توانستیم بگوییم کدام تیم برنده می شود. برای تیم شهرداری ورامین و محمد ترکاشوند در بازی های آینده آرزوی موفقیت می کنم.
اکبری خاطرنشان کرد: از تلاش بازیکنانم تشکر می کنم و امیدوارم در بازی های بعدی، از امروز هم بهتر بازی کنیم.
وی درباره عملکرد داور مسابقه و اظهارات بازیکنان شهرداری ورامین مبنی بر اینکه از اشتباهات داوران خط ضربه خورده اند، گفت: تیم من در ست چهارم 11 اشتباه فردی داشت، داورانی که پنج ست قضاوت می کنند هم شاید در طول یک مسابقه دو اشتباه داشته باشند. حتی داوران سطح اول جهان که در المپیک قضاوت می کنند هم اشتباه می کنند. بهترین راه حل این مشکل استفاده از سیستم ویدئوچک است تا هر شبهه ای در طول مسابقه برطرف شود.
سرمربی پیکان ادامه داد: تا وقتی ویدئوچک نداشته باشیم این مشکلات ادامه خواهد داشت اما فکر نمی کنم در این شرایط هم به خاطر یک یا دو توپ، نتیجه یک مسابقه عوض شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین