اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۳۱۰
پرسپولیس بهترین و منسجم‌ترین تیم لیگ است

تارتار: در این فصل بازی خانگی برای تیم‌ها معنایی ندارد

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: وقتی بازی‌های لیگ برتر در اکثر شهرها تقریباً بدون تماشاگر برگزار می‌شود، دیگر بازی خانگی و خارج از خانه تفاوتی نمی‌کند.
۱۱:۲۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-مهدی تارتار در خصوص توقف تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در بازی خانگی، اظهار داشت: در این بازی ما فرصت این را داشتیم که در نیمه اول به گل برسیم، اما قدر فرصت‌ها را ندانستیم تا اینکه در نیمه دوم حریف خیلی جمع بازی کرد و روی ضدحملات چند حمله خطرناک روی دروازه‌مان تدارک دید.

وی افزود: تساوی در این بازی عادلانه بود و به نظر من در بازی برگشت بهتر می‌توانیم مقابل گسترش بازی کرده و این تیم را شکست دهیم. با توجه به اینکه تیم‌های پُرطرفدارمان هم بازی‌های خود را در ورزشگاه‌های تقریباً خالی انجام می‌دهند در حال حاضر کمتر تیمی می‌تواند از بازی خانگی خود بهره لازم را ببرد. با توجه به این قضیه نمی‌شود گفت فلان تیم در زمین خود متوقف شد. با شرایطی که فوتبال‌مان پیدا کرده است، شاید فقط یکی دو تیم می‌توانند از شرایط میزبانی بهره ببرند.

تارتار در پاسخ به این پرسش که چرا از بازی‌های لیگ برتر استقبال خوبی نمی‌شود، گفت: این اصلاً اتفاق خوبی نیست که بازی‌های لیگ تقریباً بدون تماشاگر برگزار می‌شود. وقتی دیدار حساس و جذاب تراکتورسازی و ذوب‌آهن در تبریز در حضور تعداد کمی تماشاگر برگزار می‌شود دیگر نمی‌توان انتظار داشت در شهرهای دیگر هواداران به ورزشگاه بیایند. متأسفانه از بازی‌های استقلال و پرسپولیس مقابل حریفان‌شان هم استقبال خوبی نمی‌شود. امیدوارم دو تیم پرطرفدار پایتخت آن قدر قدرتمند شوند تا موقع بازی‌های آنها ورزشگاه آزادی پُر شود. در آن صورت در شهرهای دیگر هم از بازی‌ها استقبال خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص دربی 81 تهران که روز جمعه هفته جاری برگزار می‌شود نیز تصریح کرد: به عقیده من روز جمعه یکی از زیباترین دربی‌ها را شاهد خواهیم بود، از این جهت که شرایط فنی دو تیم خوب است و هر دو می‌توانند این فصل از مدعیان جدی قهرمانی باشند. پرسپولیس و استقلال این فصل گل زده و خورده زیادی داشته‌اند و قطعاً این مسئله به جذابیت بازی بیشتر کمک می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که برنده دربی را چه تیمی می‌داند، یادآور شد: استقلال صدرنشین لیگ است و از خط هافبک قدرتمندی سود می‌برد. در بقیه خطوط هم این تیم مهره‌های خیلی خوبی دارد. پرسپولیس نیز تیمی جنگنده و منسجم است و حریفان خود را به شدت تحت فشار قرار می‌دهد. تیم برانکو از ابتدای فصل روند رو به رشدی در پیش گرفت و در حال حاضر بهترین و منسجم‌ترین تیم لیگ است. با این شرایط من شانس این تیم را برای پیروزی در دربی بیشتر از استقلال می‌دانم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین