اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۳۰۷۸

محرومیت پرسپولیس کاهش نمی‌یابد/ بعید است CAS حکم فیفا را وتو کند

محرومیت پرسپولیس کاهش نمی‌یابد  بعید است CAS حکم فیفا را وتو کند
وکیل حقوقی فوتبال کشورمان گفت: دادگاه عالی ورزش بعید است محرومیت پرسپولیس را کاهش یابد.
۱۵:۴۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

رضا جاودانی وکیل حقوقی فوتبال کشورمان درباره اینکه آیا ممکن است حکم محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس کاهش یابد یا خیر، گفت: فیفا حکم را صادر کرده است و دیگر تغییر نمی کند. اگر مسئولان پرسپولیس حکم صادره را به دادگاه CAS ببرند، احتمال ضعیفی دارد که مسئولان دادگاه عالی ورزش حکم محرومیت را ببخشند.

 

او افزود: دادگاه CAS بیشتر میانجگری می‌کند و با توجه به اینکه کم پیش می‌آید این دادگاه حکم فیفا را وتو کند، به نظر می‌رسد پرسپولیس از نقل و انتقالات بعدی هم محروم است.

 

جاودانی درباره اتفاقات رخ داده برای داور در یکی از دیدار‌های استان خراسان رضوی اظهار کرد: کمیته انضباطی خراسان رضوی حکم این مسابقه را صادر کرده و اگر کسی به آن حکم اعتراض دارد، پرونده در اختیار ما قرار می‌گیرد. در حال حاضر کسی به این حکم اعتراض نکرده و پرونده هم در اختیار ما نیست.

 

گفتنی است، در دیدار تیم‌های تایباد و قوچان در لیگ فوتبال استان خراسان رضوی که با قضاوت یک داور کاشمری انجام شد، داور جوان که اتفاقا در لیگ ۲ فوتبال کشور هم قضاوت کرده بود، یک نقطه پنالتی اعلام کرد و سبب ایجاد ضرب و شتم شدید شد که پس از درگیری ها، پرده گوش داور پاره شد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس جاودانی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین