اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۲۴۹۵

وضعیت نامشخص انتخابات تیراندازی با کمان بعد از ۶ ماه

وضعیت نامشخص انتخابات تیراندازی با کمان بعد از ۶ ماه
با وجود گذشت ۶ ماه از پایان دوره ۴ ساله شجاعی در فدراسیون تیراندازی با کمان، هنوز وضعیت این فدراسیون مشخص نیست.
۰۸:۰۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|
دوره ۴ ساله محمدعلی شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان خردادماه به پایان رسید، اما همچنان خبری از برگزاری انتخابات این فدراسیون نیست.

محمدعلی شجاعی بعد از فعالیت غیرقانونی ۳ ساله در کمیته ملی المپیک به عنوان خزانه‌داری سرانجام از این پست کنار رفت تا همچنان بتواند بر مسند قدرت در فدراسیون بنشیند. با وجود اینکه دوره ۴ ساله وی نیز به پایان رسید، اما بازهم وزارت ورزش تکلیف این فدراسیون را مشخص نکرد. البته در صحبت‌هایی اعلام شد اساسنامه مشترک فدراسیون‌های ورزشی که هنوز تاییدیه هیات دولت را ندارد توسط مسئولان این فدراسیون به فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان ارسال شده و با موافقت فدراسیون جهانی، انتخابات برگزار خواهد شد.

با این شرایط شجاعی ۱۸ آذرماه با حکمی از سوی مهرعلیزاده استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع این استان شد، اما بازهم تغییری در وضعیت فدراسیون به وجود نیامد و وزارت ورزش هیچ خبری در خصوص برگزاری انتخابات منتشر نکرد و شجاعی نیز فعلا از سمت خود استعفا نکرده است.

شجاعی پیش از این در گفت‌وگویی با فارس درباره استعفا از ریاست فدراسیون گفته بود طبق قانون و آنچه وزارت ورزش بگوید عمل خواهد کرد.

شنیده‌ها حاکی از این است وزارت ورزش در نظر دارد انتخابات این فدراسیون را بعد از انتخابات کمیته برگزار کند چرا که در صورت انتخاب سرپرست وی حق حضور در مجمع را نخواهد داشت. انتخابات کمیته ملی المپیک نیز ۲۵ دی ماه برگزار خواهد شد و به نظر می‌رسد با این شرایط شجاعی در انتخابات با حق رأی شرکت می‌کند.

فدراسیون تیراندازی با کمان با وجود کسب ۲ سهمیه المپیک نوجوانان بوینس‌آیرس در مسابقات قهرمانی آسیا در بنگلادش در رده سنی بزرگسالان نتیجه مطلوبی کسب نکرد و حذف کامپوند انفرادی از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ نیز کار این فدراسیون را سخت‌تر خواهد کرد. فدراسیون تیراندازی با کمان همچنین برای بازی‌های المپیک ریو نتوانست سهمیه‌ای کسب کند و با تک سهمیه قرضی توسط زهرا نعمتی در المپیک حضور پیدا کرد.

حالا باید دید با تغییراتی که ایجاد خواهد شد شرایط ملی‌پوشان و نتایج بهتر خواهد شد یا خیر؟

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین