اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۲۳۵

عمران‌زاده:برای برد پا به دربی می‌گذاریم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه همیشه در اصفهان بدترین فحاشی‌ها صورت می‌گیرد اما مسئولان برگزاری مسابقات کاری به هواداران این تیم ندارند.
۱۹:۳۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حنیف عمران‌زاده پس از پیروزی ۳ بر صفر استقلال مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که از آنها نهایت استفاده را بردیم و به برتری رسیدیم. فکر می‌کنم قبل از دربی این برد برای استقلال لازم بود.

وی با اشاره به درگیری که در جریان مسابقه با یکی از بازیکنان سپاهان داشت، گفت: درگیری خاصی نبود فقط دیدم آنها به ابراهیمی اعتراض می‌کنند که از آنها خواستم کاری به او نداشته باشند.

وی با اشاره به فحاشی‌های صورت گرفته در این مسابقه علیه خودش و بازیکنان دیگر استقلال گفت: متاسفانه بیشترین فحاشی‌ها در ورزشگاه فولادشهر انجام می‌شود ولی کاری به تماشاگران ندارند. هرچه به ما گفتند به خود و خانواده‌هایشان نثار کردند و ما عادت کرده‌ایم که اینگونه در اصفهان فحاشی بشنویم اما همانطور که گفتم برخورد تنها با هواداران ورزشگاه‌های دیگر صورت می‌گیرد اگر تماشاگران ما این کار را می‌کردن همین حالا محروم می‌شدیم اما این اتفاق در اصفهان رخ نمی‌دهد.

مدافع استقلال در پایان در خصوص مسابقه روز جمعه مقابل پرسپولیس گفت: این بازی حساسیت خاص خودش را دارد ولی ما برای برد به زمین می‌رویم تا هوادارانمان را خوشحال کنیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین