اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۲۳

انصاری‌فرد: باید اعتبار از دست رفته‌ام را برگردانم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که در اوساسونا اسپانیا توپ می‌زند اعلام کرد در مورد اتفاق‌هایی که در ماه‌های اخیر برایش رخ داده می‌تواند کتاب بنویسد.
۱۱:۱۵ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-کریم انصاری‌فرد که در باشگاه اوساسونا اسپانیا توپ می‌زند، صحبت‌هایی انجام داد که همه را شگفت‌زده کرد. او از اینکه زیاد در ترکیب تیمش قرار نمی‌گیرد عصبانی است و ادعا کرد مشکلات زیادی در طول ماه‌های گذشته داشته است.

انصاری‌فرد در این زمینه گفت: شرایط بدی اینجا داشتم و در مدتی که دچار مشکل شده بودم، هیچ کس به کمکم نیامد. امیدوار بودم به من این فرصت داده شود تا چیزی که هستم را اجرا کنم. بازی‌های کمی به میدان رفتم و در همان‌ها هم دوست داشتم بهترین نمایشم را داشته باشم. امیدوارم در دیدار بعدی که روز یکشنبه داریم به پیروزی برسیم.

وقتی از انصاری فرد سوال شد مشکلاتش چه بوده‌اند. وی در پاسخ گفت: می‌توانم در مورد اتفاق‌هایی که برای من در اوساسونا رخ دادند یک کتاب بنویسم. باید زمانی باشد که بتوانم در مورد همه اتفاق‌هایی که برایم رخ داد حرف بزنم. سال بسیار سختی برایم بود اما چیزی که مهم است، موفقیت اوساسوناست. فکر نمی‌کنم الان زمان مناسبی برای حرف زدن باشد زیرا تیم در شرایط خوبی قرار ندارد. به همین خاطر نمی‌خواهم اکنون در این خصوص حرفی بزنم. مهم‌ترین مساله در حال حاضر برای من این است که اوساسونا سقوط نکند.

کریم انصاری‌فرد سپس به صحبت در مورد عملکرد اوساسونا پرداخت و تاکید کرد برای موفقیت به فوتبال اروپا آمده است. وی در این‌باره اظهار کرد: باید بیش از اینها در ترکیب قرار بگیرم تا بتوانم اعتبار از دست رفته‌ام را بازیابم. اوساسونا را دوست دارم و می‌خواهم با این تیم به هدف‌هایی که دارم برسم. دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارم و هواداران هم من را دوست دارند. آنها از من حمایت کرده و وقتی مرا می بینند، از من تشکر می‌کنند. الان فقط دوست دارم تیمم موفق شود و نتیجه‌های دلخواه را بگیرد. نمی‌خواهم به اوساسونا ضربه بزنم. امیدوارم روز یکشنبه و مقابل میراندس، هواداران ورزشگاه را پر کنند.

این بازیکن ایرانی مقابل یاگوسترا دو فرصت خوب گلزنی را در ورزشگاه خانگی از دست داد. او در این باره عنوان کرد: بله! در آن دیدار دو فرصت را از دست دادم. دلیل این موضوع هم فشار و استرس بالایی بود که روی من قرار داشت. حتی نتوانستم پاس بدهم. هر بازیکن دیگری جای من بود به راحتی می‌توانست توپ را وارد دروازه حریف کند.

انصاری فرد در ادامه ابراز امیدواری کرد اوساسونا به روزهای خوبش بازگردد. او در این زمینه گفت: اوساسونا هیچ وقت تسلیم نمی‌شود. از همه هواداران خوب تیم در پامپلونا می‌خواهیم که در ورزشگاه کنار بازیکنان باشند.

انصاری‌فرد در مورد حضور انریکه مارتین، سرمربی جدید این تیم که به جای خوزه مانوئل متئو هدایت اوساسونا را به دست گرفته است نیز گفت: این خیلی مهم است که یک مربی مانند مارتین در این شرایط به تیم پیوسته است.

متئو چهار روز پیش از اوساسونا اخراج شده است. انصاری فرد می‌گوید که سرمربی پیشین این تیم به او گفته بود حمایتش می کند اما این کار را انجام نداده است. زمانی که متئو در حال ترک کردن باشگاه بود، انصاری فرد با او در مورد اتفاق‌ها و حسی که در این مدت داشته صحبت کرده است که موجب تعجب متئو شده است. البته کریم علاقه‌ای به صحبت کردن در مورد یان اوربان، سرمربی اسبق اوساسونا که در ابتدای فصل هدایت این تیم را به دست داشت از خود نشان نداد.

انصاری فرد که مدت‌ها بود مصاحبه نمی کرد و حرفی هم به زبان نیاورده بود، پس از این گفت و گو اعلام کرد: پس از آنکه مدت‌ها حرف نزدم، اکنون احساس بهتری دارم. 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین