اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۲۲۹۳

ماجرای رضایتنامه ۱۰ میلیارد تومانی بازیکن بادران چه بود؟

ماجرای رضایتنامه ۱۰ میلیارد تومانی بازیکن بادران چه بود؟
مدیرعامل باشگاه بادران گفت: ما از اول هم مبعلی را نمی‌خواستیم و نمی دانیم چرا جوسازی می‌کنند که بادران پول‌های میلیاردی می‌دهد.
۱۱:۲۰ - ۰۳ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگویی، در خصوص اینکه بادران در نیم‌فصل دوم به دنبال جذب بازیکنان میلیاردی است، اظهار داشت: اولا باید نکته‌ای را اشاره کنم مبنی بر اینکه در فصل نقل و انتقالات یک باشگاهی می‌تواند 6 بازیکن جذب کند یا 6 بازیکن را به صورت مازاد اعلام کند. تیم بادران می‌تواند در خصوص این بحث‌ها، شفاف سازی کند.با توجه به اینکه سال گذشته دو نفر از بازیکنان را به نام های نوروزی و سلیمی به علت مصدومیت از دست دادیم،از ابتدای فصل به این بازیکنان گفته بودیم در صورتی که از بند مصدومیت رهایی یابند با این دو بازیکن قرارداد امضا  خواهیم کرد. نفر سومی که جذب کردیم میثم مجیدی است که تا پایان فصل با او قرارداد بستیم. نفر چهارم هم گلزاری است که مدنظر کادر فنی بود.

وی درباره شایعاتی بابت جذب ایمان مبعلی گفت: ایمان مبعلی بازیکن بسیار بزرگی است اما به هیچ عنوان نه آقای ربیعی و نه هیچ یک از مسئولان باشگاه با این بازیکن برای جذب در تیم بادران صحبت نکردند. حتی نیت هم نداشتیم این بازیکن را جذب کنیم.با توجه به اینکه صحبت‌هایی با فراهانی دروازه‌بان نفت تهران داشتیم نتوانستیم بر سر مبلغ قرارداد به توافق برسیم و این بازیکنان را جذب نکردیم. چرا که مالک باشگاه و همچنین هیأت مدیره بادران به دنبال این هستند هدفمند قرارداد ببندد و به دنبال بریز و بپاش نیستیم. نمی‌دانم این بحث‌ها از کجا آمده که این نفرات با بادران میلیاردی قرارداد امضا کردند. 

سیف‌‌الله پور تصریح کرد: من از آقای بهاروند خواهش می‌کنم که قراردادهای تیم های لیگ یکی مثل تیم‌های لیگ برتری رسانه‌ای شود. ببینیم چه تیمی بیشتر از همه هزینه کرده و چه تیمی هزینه نکرده است. به نظرم این ضعف مدیران باشگاهی است که در جذب بازیکن به مشکل خورده و با مطرح کردن اینکه تیم بادران میلیاردی قرارداد امضا می‌کنند می‌خواهند جوسازی کنند. از تیم ما 6 بازیکن جدا شدند. بالطبع باید به دنبال بازیکنان جایگزین باشیم و هر چه مدنظر کادر فنی است مذاکره می‌کنیم و جذب خواهیم کرد. متاسفانه این بحث‌هایی که می‌شود سال‌های گذشته هم مطرح بود و بحث جنگ دارا و ندارها که دوباره شروع شده است و متاسفم برای آقایانی که این جو را به وجود می‌آورند. 

مدیرعامل باشگاه بادران ادامه داد: روز گذشته به کیش سفر کردیم تا اردوی یک هفته‌ای در این جزیره را آغاز کنیم. حتی با تصمیم کادر فنی4 بازیکن از امیدهای بادران در این اردو حضور دارند تا در تمرینات شرکت کنند. یک بازی دوستانه روز چهارشنبه با مس کرمان در جزیره کیش خواهیم داشت. به احتمال زیاد هم منتظر جواب اکسین البرز هستیم تا با این تیم یک بازی دوستانه دیگر برگزار کنیم.

سیف‌الله‌پور در پایان در خصوص اینکه نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش‌فولاد تبریز صحبت‌هایی مبنی بر اینکه باشگاه بادران برای انتقال میربزرگی به باشگاه گسترش مبلغ 10 میلیارد پیشنهاد داده است، گفت: راجع به این داستان 10 میلیارد تومان باید بگویم ابتدا باشگاه گسترش فولاد تبریز قبل از اینکه نامه نگاری کند یا زمان نقل و انتقالات شروع شود توسط سرمربی خود با میربزرگی مذاکره کرده بود. وقتی من متوجه این موضوع شدم خیلی از این موضوع ناراحت شدم و به نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گفتم این کار نباید اتفاق می‌افتاد. چرا که دور از قانون و کار حرفه‌ای فوتبال است. 2 روز قبل از بازی با پرسپولیس مالک باشگاه اظهار داشت بازیکنانی که مدنظر سرمربی تیم بادران باشند حق جدایی از باشگاه را ندارند. حتی اگر پیشنهاد 10 میلیاردی داشته باشند. فردای بازی با پرسپولیس نصیرزاده نامه‌ای به باشگاه ارسال کرد مبنی بر اینکه باشگاه گسترش‌فولاد امیر میربزرگی را می‌خواهد.  با توجه به صحبت‌هایی که مالک باشگاه انجام داده بود ما هم این پیشنهاد را دادیم چرا که نمی‌خواستیم این بازیکن از تیم ما جدا شود. ما برای قهرمانی بسیج شده‌ایم و هدف‌مان رسیدن به لیگ برتر است. پس خیلی سخت است بازیکنانی که برای ما مؤثر هستند را از تیم جدا کنیم. ما هم نامه‌ای زدیم که نشان دهد قطعا با جدایی امیر میربزرگی مخالف هستیم. ما یک هدف داریم و هدفمان رسیدن به لیگ برتر است. 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین