اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۷۸۴

به زودی برای تکمیل هیات مدیره سرخابی ها تصمیم می‌گیریم

به زودی برای تکمیل هیات مدیره سرخابی ها تصمیم می‌گیریم
وزیر ورزش و جوانان گفت:به جز موفقیت‌هایی که تیم‌های ما داشتند به خصوص تیم فوتبال بزرگسالان ما و امیدوارم با قرعه سختی که داریم در روسیه بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.
۱۶:۴۵ - ۲۹ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان بعد از حضور در مجمع فدراسیون فوتبال درباره آسیب دیدگی اش گفت: آسیب دیدگی برای مدیران ورزشی هم هست. فقط برای ورزشکاران که نیست.

وی درباره مجمع هم افزود: مجمع امروز فضای خوبی داشت. تاج زحمت کشیده و فدراسیون ما ۵ ستاره شده است. به جز موفقیت‌هایی که تیم‌های ما داشتند به خصوص تیم فوتبال بزرگسالان ما و امیدوارم با قرعه سختی که داریم در روسیه بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.ورزشکاران ما نشان داده‌اند که می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.فدراسیون تلاش کرده اصلاح ساختار را انجام دهد و مسائل مالی نیز شفاف شود. همین قابل تقدیر است. فدراسیون همین رویه را ادامه می‌دهد. برای 4 باشگاهی که قرار است در لیگ قهرمانان شرکت کنند برنامه‌هایی وجود داشت که باید برای همه باشگاه‌ها همین طور باشد. باید خیلی از مشکلات را از بین ببریم و به سمت فوتبال مقتدر برویم.

 وی درباره مشکلات باشگاه‌ها و همین طور عربستان و اینکه وزارت ورزش کمکی خواهد کرد یا خیر، عنوان کرد: سوال شما که آیا وزارت ورزش کمک می‌کند درست نیست. وظیفه ماست به همه فدراسیون‌ها کمک کنیم چرا که ‌آنها جزوی از پیکره وزارت ورزش هستند. ما برای گرفتن حق فدراسیون‌ها تلاش می‌کنیم. البته ملاحظات و محدودیت‌هایی وجود دارد که نمی‌توان به ایده‌آل رسید اما تلاش خودمان را می‌کنیم. 

سلطانی‌فر همچنین درباره سرپرستی گرشاسبی در پرسپولیس گفت: او سرپرست است و کارش را انجام می‌دهد.

وی درباره روند خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس هم افزود:فکر می‌کنم که هر چه سریع‌تر شرایطی به وجود بیاید تا بتوانیم از ظرفیت‌های بنگاه‌های اقتصادی دولتی، شبه دولتی و خصوصی در این بخش استفاده کنیم. باید از شرایط درآمدزایی این باشگاه‌ها استفاده کنیم. این دو باشگاه برند خوب و هواداران زیادی دارند و خوشبختانه در این مدت هزینه‌های خود را بدون اتکا به منابع دولتی تامین کرده اند. شرایط هر دو باشگاه خوب است و ما هم سعی می‌کنیم از ظرفیت‌های قانونی برای این ۲ باشگاه بیشتر استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه چرا این اراده در گذشته نبوده تا این ۲ باشگاه خصوصی شوند ادامه داد: من که نباید پاسخگوی قبلی ها باشم. در زمان آقای گودرزی هم این اراده بود و حتی آن را به دولت هم برد اما بنا به دلایل خاصی این موضوع به تصویب نرسید. این اراده از قبل از ما هم وجود داشت و بنا داریم که آن را محقق کنیم.

سلطانی فر درپایان درباره نفر پنجم هیات مدیره استقلال و پرسپولیس هم افزود: به زودی در این باره تصمیم خواهیم گرفت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین