اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۷۳۰

حاشیه دیدار استقلال - ایرانجوان/ خوش و بش حیدری با گزارشگر بازی + تصاویر

حاشیه دیدار استقلال - ایرانجوان  خوش و بش حیدری با گزارشگر بازی + تصاویر
تماشاگران طرفدار تیم استقلال برای حضور در استادیوم با معطلی 15 دقیقه‌ای پشت درهای ورزشگاه مواجه شدند.
۱۴:۳۸ - ۲۹ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|
دیدار تیم‌های استقلال و ایران جوان از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. نکته جالب توجه اینجا بود که تماشاگران تیم استقلال برای حضور در ورزشگاه با دردرسر‌هایی مواجه شده و آن‌ها حدود ۱۵ دقیقه پشت در‌های استادیوم معطل مانده تا مجوز حضور در ورزشگاه را پیدا کنند. دلیل این موضوع مشخص نبود البته تماشاگران استقلال راس ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه همگی با هم وارد استادیوم شدند و در حال حاضر نزدیک به سه هزار نفر در روی سکو‌های استادیوم مستقر هستند.

* تیم فوتبال ایرانجوان با لباس مشکی و قرمزرنگ برای گرم کردن وارد زمین شده است و استقلالی‌ها با لباس آبی خود را مهیای حضور در زمین کردند.

* خسرو حیدری پیش از شروع مسابقه برای دقایقی با محمدرضا احمدی گزارشگر مسابقه امروز خوش و بش کرد. * طرفداران تیم استقلال مهدی رحمتی را که با تشخیص شفر در این مسابقه در ترکیب اصلی آبی‌پوشان به میدان رفته مورد تشویق قرار دادند.

* بهنام برزای و محسن کریمی که نامشان در لیست ۱۸ نفره مسابقه امروز قرار نگرفته است به همراه اعضای تیم استقلال درون زمین حضور پیدا کرده و مشغول گرم کردن هستند.

* خسرو حیدری، فرشید باقری، میلاد زکی‌پور، سیدحسین حسینی، پژمان منتظری و لئوناردو پادوانی نیمکت‌نشیان تیم استقلال هستند. نام جابر انصاری و سجاد شهباززاده در لیست ۱۸ نفره قرار ندارد و هر دو بازیکن به دلیل آسیب‌دیدگی این مسابقه را از دست داده است.

* محمد طارمی برادر مهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس در ترکیب اصلی تیم فوتبال ایرانجوان قرار گرفته است.

* اویس کردجهان و سجاد فیض‌اللهی دو بازیکنی هستند که پیش از شروع مسابقه و حین گرم کردن با فرشید اسماعیلی وامید نورافکن خوش و بش کردند ضمن اینکه مهدی قائدی بازیکن سابق ایرانجوان با هم تیمی‌های سال گذشته خود برخورد گرمی داشت.

* آلودگی هوای شهر تهران باعث شده بود تا تعدادی از تماشاگران در حین ورود به استادیوم و راهرو‌های ورزشگاه در مورد چرایی برگزاری مسابقه فوتبال صحبت کنند.


* ستار همدانی مربی اسبق تیم استقلال امروز به همراه حسین کشاورز یکی از اعضای کمیته پیشکسوتان این باشگاه در ورزشگاه آزادی حضور دارد و قرار است پیش از شروع مسابقه از وی تقدیر شود.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین