اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۷۱۷

در ابتدای سال آینده با بازیکنان اصلی چند بازی تدارکاتی برگزار می کنیم

در ابتدای سال آینده با بازیکنان اصلی چند بازی تدارکاتی برگزار می کنیم
سرمربی تیم فوتسال امید گفت: ما در حال رایزنی هستیم تا دیدارهای دوستانه‌ای را با تیم‌های ملی فوتسال تایلند، ژاپن،‌ازبکستان و در آمریکای جنوبی با برزیل و در اروپا با اسپانیا،‌ایتالیا، و فرانسه بازی کنیم.
۱۵:۴۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

علی صانعی در گفت‌وگویی، درمورد آخرین وضعیت تمرینات تیم ملی فوتسال زیر 20 سال گفت: ما در ابتدای امسال یک برنامه زمستانه تهیه کردیم و انشاءالله طبق اعلام قبلی ما هر هفته اردوهای خود را در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌کنیم. 

وی در  ادامه گفت: این اردوها تا اسفند ادامه دارد و ما سعی می‌کنیم تا آخر اسفند هر دو هفته یکبار 20 تا 25 نفر را به این اردو دعوت  و کار استعدادیابی تیم ملی را ادامه می دهیم و نهایتا تا آخر امسال وضعیت تیم ملی و 25 نفر نهایی را مشخص می‌کنیم. 

سرمربی تیم ملی زیر 20 سال افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است که ما از 25 اسفند به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی مرخصی بدهیم تا ابتدای سال جدید و از ابتدای سال ما تمرینات خود را با 25 نفر نهایی شروع می‌کنیم و این تمرینات را تا المپیک آرژانتین ادامه می‌دهیم. 

صانعی در پاسخ به سوالی که آیا بازی‌های تدارکاتی هم برای تیم ملی امید درنظر گرفتید، گفت: کمیته فنی فوتسال و کمیته بین‌المللی  فدراسیون فوتبال در حال رایزنی با چند کشور آسیایی، اروپایی و آفریقایی هستند و بعد از پاسخ آنها زمان برگزاری مسابقات مشخص می شود و به احتمال زیاد ابتدای سال آینده است. البته ما بازی‌های داخلی خودمان را برگزار می‌کنیم و قرار است این بازی‌های از ماه آینده شروع شود. 

وی در پاسخ به سوال دیگری که آیا مشخص است کمیته بین‌المللی فدراسیون فوتبال با چه کشورهایی مکاتبه داشته است،‌گفت: می‌دانم که در آسیا با تیم‌های تایلند، ژاپن،‌ازبکستان و در آمریکای جنوبی با برزیل و در اروپا با اسپانیا،‌ایتالیا، و فرانسه در حال پیگیری و رایزنی هستند که انشاءالله بتوانیم در ابتدای سال آینده که بازیکنان اصلی ما مشخص شده چند بازی تدارکاتی داشته باشیم. 

وی در پایان گفت: من تشکر می‌کنم از مربیان و باشگاه‌ها که در رده‌های پایه دارند کار می‌کنند و همچنین تشکری از کمیته فنی فوتسال ،کمیته فوتسال ،سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال دارم که نهایت همکاری را با من داشتند و انشاءالله سعی می‌کنیم با دعوت از بهترین‌ها بهترین عملکرد را  در المپیک آرژانتین داشته باشیم. 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین