اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۵۷۲

از کمالوند حمایت می‌کنم

از کمالوند حمایت می‌کنم
بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان گفت: فصل گذشته بازیکنانی که ذخیره من بودند پولشان را گرفتند و رفتند اما به من پولی ندادند.
۱۹:۲۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

علی عبدالله‌زاده پس از پیروزی مقابل پرسپولیس در جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود خدا را شکر پیروز شدیم و برای این پیروزی دویدیم و جنگیدیم. گلی هم که از پرسپولیس خوردیم را جواب دادیم و بازی به پنالتی کشیده شد. هدف ما شکست پرسپولیس نیست ما می‌خواهیم با شکست پرسپولیس پله‌ای برای قهرمان نفت آبادان بسازیم. 

وی در مورد بی‌توجهی مسئولان باشگاه نفت به بازیکنان گفت:‌ کمالوند اولین سال حضورش در آبادان است و تازه فهمیده اینجا چه خبر است. من از روز اول فوتبالم را در آبادان آغاز کردم. همواره یکسری قول می‌دهند و به وعده‌شان عمل نمی‌کنند. فصل گذشته من فقط ۳۵ درصد از قراردادم را گرفتم. در حالی که بازیکنان خارجی که هم پستی من بودند و ذخیره‌نشین من بودند تمام پولشان را گرفتند و رفتند چرا آنها پول گرفتند ولی به من پول نمی‌دهند ما تیم را در لیگ برتر حفظ کردیم.

عبدالله‌زاده تصریح کرد:‌ دست کمالوند درد نکند ما از او حمایت می‌کنیم او به این پول‌ها نیازی ندارد و به دنبال پول گرفتن برای بازیکنان است. کمالوند برود من هم می‌روم. این سومین درگیری برای پول در تیم ما است. در درگیری‌های قبلی هم من نفر اول بودم که در تمرینات شرکت نکردم من بچه آبادان هستم و به تیم هم عشق می‌ورزم اما برای حقم همه کاری می‌کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین