اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۴۳۶

واکنش رسول خادم به سرمربیگری در تیم ملی

واکنش رسول خادم به سرمربیگری در تیم ملی
رئیس فدراسیون کشتی گفت: قرار نیست سرمربی تیم ملی کشتی آزاد شوم و شورای فنی در این مورد تصمیم خواهد گرفت.
۱۳:۰۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

رسول خادم پس از مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران درباره ترک مجمع از سوی عباس جدیدی گفت: عباس جدیدی از قهرمانان به نام ایران است ولی رئیس هیئت بودن شغل نیست.

وی درباره اینکه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خواهد شد، عنوان کرد: قرار نیست سرمربی تیم ملی کشتی آزاد شوم و شورای فنی در این مورد تصمیم خواهد گرفت.

رئیس فدراسیون کشتی تاکید کرد: در بحث موضوع ارجاع پرونده کشتی ایران به کمیته اخلاق اتحادیه جهانی، این موضوع از طریق کمیته ملی المپیک پیگیری می‌شود و موضوع بسیار جدی است برای کشتی کشور ما. باید با کمک خدا و تدبیری که صورت می‌گیرد ببینیم چه اقدامی در جهت اینکه مسیر کسب افتخار کشتی حفظ شود و در عین حال چارچوب‌ها و سیاست‌ها انجام شود، گرفته شود تا بتوانیم از این چالش بیرون بیاییم.

خادم افزود: این نگاه در قبال فوتبال شد مثلا در بحث باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی دیپلماسی خوب صورت گرفت، برای کشتی که ورزش اول کشورمان است این دیپلماسی را داریم یا خیر؟

وی تصریح کرد: کشتی در حوزه اتحادیه جهانی از توان دیپلماسی و تعامل خوبی برخوردار است اما وقتی موضوع از طریق کمیته ملی المپیک پیگیری می‌شود و یکسری جریان‌های سیاسی به هر حال ذی‌نفوذ در دنیا این موضوع را دنبال می‌کنند، بحث دیگر آن شرایط خودش را ندارد، با وزارت ورزش و شخص آقای وزیر صحبت شده آنها هم تلاش می‌کنند و تمام راهکارهایی که وجود دارد برای خروج کشتی از این چالش را دنبال خواهیم کرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین