اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۲۲
بازیکنان ما با غیرتند و اهل اعتصاب نیستند

دنیامالی: اسپانسر باشگاه باید بدهی 8 میلیاردی و هزینه‌های جاری را متقبل شود

رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان گفت: با توجه به اینکه قیمتی برای برند باشگاه تعیین نکرده‌ایم، اسپانسر باشگاه باید بدهی 8 میلیاردی و هزینه‌های جاری باشگاه را نیز متقبل شود.
۱۲:۴۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-احمد دنیامالی در خصوص آخرین وضعیت اسپانسر این باشگاه، اینکه چرا اسپانسر قبلی کنار کشید و به چه دلیل تعیین اسپانسر برای تیم پر هواداری مثل ملوان زمان زیادی برده است، گفت: شرایط مالی باشگاه ملوان مثل خیلی از باشگاه‌ها در این فصل مساعد نیست. ما هم پیگیر این موضوع هستیم که مشکل باشگاه را به صورت اساسی حل کنیم و نه مقطعی بنابراین به دنبال واگذاری به یک مجموعه حقوقی هستیم نه یک فرد حقیقی تا در آینده شاهد مشکلات جدیدی نباشیم و اگر کمی با سختی مواجه شدیم به این دلیل است تا در آینده مشکلات باشگاه چند برابر نشود.

وی در خصوص بن بست خوردن مذاکرات این باشگاه با اسپانسر قبلی اظهار داشت: اسپانسر قبلی حاضر بود هزینه‌های جاری باشگاه را تامین کند و به بدهی‌های قبلی کاری نداشته باشد اما ما هم تاکید داشتیم با توجه به اینکه قیمتی برای برند باشگاه تعیین نکرده‌ایم، اسپانسر باید بدهی‌های باشگاه را نیز متقبل شود.

دنیامالی در خصوص رقم بدهی‌های باشگاه ملوان عنوان کرد: هنوز حسابرسی تمام نشده اما بدهی باشگاه حدود 8 میلیارد تومان است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان در خصوص فردای دیدار ملوان و پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر تاکید کرد: مهم این است که تماشاگران از دیدن این بازی لذت ببرند و شاهد یک بازی جوانمردانه باشیم. من فکر می‌کنم شاهد بازی زیبایی باشیم چون ملوان و پرسپولیس همیشه نشان داده‌اند که به دنبال ارائه یک فوتبال تهاجمی هستند. بازیکنان ما هم برای گرفتن 3 امتیاز این بازی انگیزه زیادی دارند و به نوعی می‌خواهند حذف مقابل پرسپولیس در جام حذفی را جبران کنند.

وی در خصوص صحبت‌هایی که در خصوص احتمال اعتصاب بازیکنان ملوان به دلیل مشکلات مالی پس از بازی با پرسپولیس مطرح شده، گفت: این حواشی که برای تیم ایجاد می‌کنند را باید مدیریت کرد. بازیکنان ما باغیرتند و اهل اعتصاب کردن نیستند و جا دارد از آنها به خاطر فشارهایی که تحمل می‌کنند تشکر کنیم.

دنیامالی در پاسخ به این پرسش که آیا برای حل مشکلات مالی بازیکنان تزریق مالی به تیم نخواهید داشت، خاطرنشان کرد: هفته قبل پرداختی جزیی برای حل مشکلات مالی برخی از بازیکنان داشتیم اما به دنبال حل اساسی مشکلات مالی بازیکنان هستیم و در این راستا همه تلاش خود را می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پاداشی هم برای بردن پرسپولیس درنظر گرفته‌اید، گفت: ما طبق آیین نامه برای بردن پرسپولیس هم پاداش می‌دهیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین