اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۰۵

ریبری: پیش از تعطیلات زمستانی به شرایط بازی می‌رسم

بال فرانسوی باواریایی‌ها معتقد است که کابوس مصدومیت وی سرانجام به پایان خواهد رسید و پیش از پایان سال میلادی به میادین بازخواهد گشت.
۱۰:۲۲ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-فرانک ریبری که از ماه مارس 2015 (اسفند 93) در دیدار بایرن مونیخ مقابل شاختار دونتسک اوکراین در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه قورک پا آسیب دید، از آن تاریخ تاکنون نتوانسته باواریایی‌ها را همراهی کند. بال فرانسوی سرخپوشان مونیخی که در آستانه بازگشت به میادین بود، روز سه‌شنبه در تمرینات این تیم دچار مصدومیت شد تا کابوس وی همچنان ادامه داشته باشد.

ریبری که برای بازگشت هر چه سریع‌تر به مستطیل سبز خوش‌بین است، به شبکه تلویزیونی «اسکای» گفت: حالا حس بهتری دارم و کمی لبخند به روی لبانم بازگشته است. من برای اینکه به شرایط بازی برسم سخت تلاش کردم، چون این وضعیت را دوست نداشتم، اما به هر حال فوتبال همین است و مجدداً آسیب دیدم.

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال همیشه باید در چنین شرایطی سر خود را بالا گرفت. حالا هم باید سخت تلاش کنم، چون عضلاتی در ران پایم آسیب دیده است، ولی آرام آرام اوضاع بهتر می‌شود و این فوق‌العاده است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، پیش از تعطیلات زمستانی به شرایط بازی خواهم رسید.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین