اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۰۶۷
حساسیت روی قضاوت فغانی اشتباه بود

اسدی: روی مهاجم ذوب‌آهن خطای پنالتی نکردم

مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: نباید روی قضاوت محمدرضا فغانی حساسیت وجود داشته باشد و در بازی چهارشنبه روی مهاجم ذوب‌آهن خطای پنالتی نکردم.
۱۲:۳۷ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مرتضی اسدی شامگاه چهارشنبه پس از تساوی تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در آن قرار داشتیم بازی خیلی سنگینی را پشت سر گذاشتیم. ذوب‌آهن همیشه یکی از تیم‌های خوب لیگ است و کسب یک امتیاز از مصاف با این تیم در خانه‌اش خوب بود.

وی در مورد صحنه مشکوک به پنالتی در نیمه دوم که با مهاجم ذوب‌آهن برخورد داشت، بیان کرد: در آن صحنه هر دو برای توپ پریدیم و طبیعتاً چون در یک مسیر بودیم برخورد داشتیم. او کمی زرنگی کرد و چرخید که جلوی من قرار بگیرد ولی فکر نکنم پنالتی بود.

مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد در مورد حساسیتی که روی داوری محمدرضا فغانی در تبریز وجود داشت، خاطرنشان کرد: شاید به خاطر برادر ایشان و آن حواشی فصل گذشته یک سری حساسیت‌ها به وجود آمده بود اما به هر حال نمی‌شود که روی همه داورها اعتراض داشته باشیم، بالاخره داوران جوان‌تر باید بیایند و جای باتجربه‌ها را بگیرند. به نظر من هم باشگاه‌ها، هم بازیکنان و هم رسانه‌ها باید کمک کنند تا نسل داوران جوان پا بگیرند و روی دور بیایند.

وی با اشاره به اینکه محمدرضا فغانی از خانواده‌ای است که همه داور هستند، تصریح کرد: نباید چنین حساسیت‌هایی وجود داشته باشد و امیدوارم او هم بیشتر قضاوت کند و در کل داوران جوان جای بزرگ‌ترها را بگیرند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین