اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۰۵۵۵

جلسه سرنوشت ساز در گیلان/گره کور مالکیتی سپیدرود

جلسه سرنوشت ساز در گیلان گره کور مالکیتی سپیدرود
باید منتظر ماند و دید که جدال این دو گروه تعیین کننده در سرنوشت فوتبال یک شهر به کجا خواهد انجامید و پیروز این جدال کیست .
۱۳:۰۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

تنها تیم لیگ برتری شمال ایران روزهای سخت و پرالتهابی را سپری می کند. جدال مالکیتی در سپیدرود به راند آخر نزدیک شده است و باید در جلسه ای سرنوشت ساز در استانداری گیلان، تصمیمی مهم و دشوار برای این تیم گرفته شود.

بیات و شرکا هنوز نیامده به یکباره تمامی ارکان تیم را کنار زده و افرادی جدید و نزدیک به خود را به کمار گماردند. تغییراتی که باعث شد زنگ خطر به صدا در آمده و سپیدرود دوران جدیدی را تجربه کند.

در سوی دیگر، شهردار سابق شهر رشت در حال مذاکره است تا بتواند به عنوان مالک تیم سپیدرود اوضاع این تیم را سر و سامان ببخشد وی پیش از این نیزها بارها برای تصاحب سپیدرود ابراز علاقه کرده بود که هر بار به دلایلی موفق به خرید این باشگاه مردمی نمی شد.

حال باید منتظر ماند و دید که جدال این دو گروه تعیین کننده در سرنوشت فوتبال یک شهر به کجا خواهد انجامید. پیروز این جدال کیست؟
شهردار معزولی که در دوره قبلی شورا کمک های مالی فراوانی به تیم سپیدرود انجام داد و باید گفت بدون کمک های مالی شهرداری امکان صعود سپیدرود به لیگ یک و لیگ برتر میسر نبود و یا رئیس هیات شطرنجی که به کمک دو تن از سرمایه داران شهر رشت و به پشتوانه چند نماینده مجلس روی کار آمده است؟

آنچه که از شواهد امر بر می آید و بنا بر گفته سایت سپیدرود، جلسه ای مهم و سرنوشت ساز امروز (پنجشنبه) در محل استانداری و با حضور مسعود رهنما مدیرکل سازمان ورزش و جوانان گیلان، فرامرز الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان، افتخاری عضو سابق هیات مدیره باشگاه سپیدرود، نماینده استاندار و تنی چند از دیگر مقامات بلند پایه استان برگزار خواهد شد تا تکلیف مالکیت سپیدرود مشخص شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین