اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۹۷
تمام آرای ما براساس قانون بوده است

حسن‌زاده: هرکسی از آرای کمیته انضباطی ضرر می‌بیند، علیه ما صحبت می‌کند

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: در این چهار پنج سال که من در کمیته انضباطی هستم، تمام آرایی که صادر کرده‌ایم، براساس قانون بوده است.
۱۳:۱۵ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-اسماعیل حسن‌زاده در خصوص اتفاقات دیدار پرسپولیس - صبای قم که حاشیه‌های زیادی به همراه داشت، گفت: رأی نورمحمدی مانند رأی سوشا مکانی است و او تخلفی انجام داد که ما طبق قانون عمل کردیم و فرقی میان این بازیکنان نیست.

وی درباره رفتارهای سوشا مکانی اظهار داشت: برای این بازیکن مثل هر بازیکنی که تخلف کرده است، رأی دادیم. حرفی خاصی در این مورد نداریم و باید بگویم اگر رأیی که ما صادر می‌کنیم و بازیکنان و مربیان از رأی ما ضرر می‌کنند، ما تشویق نمی‌شویم و آنها هم نباید از رأی ما ناراحت باشند.

رئیس کمیته انضباطی ادامه داد: هر بازیکن یا باشگاهی که تخلفی انجام می‌دهد، ما طبق قانون رأی می‌دهیم و فرقی ندارد که این باشگاه‌ها پرسپولیس باشند، ملوان باشد، صبا یا تیم‌های دیگر و ما فقط طبق قانون عمل می‌کنیم. الحمدالله هرکسی هم از آرای کمیته انضباطی ضرر می‌بیند، علیه ما صحبت می‌کند. البته ما کاری به این صحبت‌ها نداریم و همیشه به وظیفه‌مان عمل کرده‌ایم.

حسن‌زاده درباره محروم شدن بازیکنان در آرای اخیر کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: خوش‌آیند ما نیست که بازیکنی را محروم کنیم، ولی آنها رفتاری از خود نشان می‌دهند که ما را متقاعد می‌کند برای آنها رأی صادر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آرای ما به دلیل رفتارهایی است که در زمین مسابقه صورت می‌گیرد و باعث می‌شود ما در آرای خود به محرومیت تماشاگران یا محرومیت بازیکنان رأی بدهیم. در این چهار پنج سال که من در کمیته انضباطی هستم، تمام آرایی که صادر کرده‌ایم، طبق قانون بوده است و از قانون تخطی نکردیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین