اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۹۰
"هیچ‌وقت از افرادی که باعث جدایی‌ام از استقلال شدند، نمی‌گذرم"

توضیح فروزان درباره موز خوردنش در جریان بازی با پرسپولیس

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی‌ها باعث جدایی من شدند و هیچ وقت از افرادی که باعث جدایی‌ام از استقلال شدند، نمی‌گذرم.
۱۲:۵۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محسن فروزان  در مورد شکست 2 بر یک سیاه‌جامگان مشهد مقابل پرسپولیس، موز خوردنش در جریان بازی و ... صحبت‌ کرد.

* چرا مقابل پرسپولیس شکست خوردید؟

هم ما و هم پرسپولیس خوب بازی کردیم. پرسپولیس با این نوع بازی که مقابل سیاه‌جامگان انجام داد، در دیدارهای گذشته نیز می‌توانست به پیروزی برسد ولی با بدشانسی نتیجه نگرفت. 4،5 موقعیت روی دروازه سیاه‌جامگان بدست آوردند که مانع شدیم. این برد را به پرسپولیس تبریک می‌گویم.

*  با این روند سیاه‌جامگان در لیگ می‌ماند؟

شک نکنید که سیاه‌جامگان در لیگ می‌ماند و جایگاه تک رقمی خواهد داشت. بازیکنان ما به سقوط فکر نمی‌کنند.

* چه اتفاقی افتاد که به یک‌باره در جریان بازی موز خوردی؟

اوایل بازی بود که احساس ضعف کردم و متوجه شدم انرژی ندارم. به همین دلیل از تدارکات تیم خواستم یک موز برای من پیدا کند تا جلوی ضعفم گرفته شود. دیدم یک بسته موز آورده کنار من گذاشته است، در صورتی که یک موز کفایت می‌کرد. من قبل از بازی غذا خورده بودم ولی نمی‌دانم چرا احساس ضعف کردم. در آن شرایط مجبور شدم موز بخورم تا خیلی زود جذب بدنم شده و جلوی ضعفم گرفته شود.

* از شرایط خودت در مشهد راضی هستی؟

خدا را شکر شرایط خوبی دارم و امسال میهمان امام رضا (ع) هستیم. مردم مشهد به من لطف دارند و احساس غریبی نکرده‌ام. مردم مشهد کاری کردند که احساس می‌کنم در شهر خودم زندگی می‌کنم.

*  چرا قبل از این بازی در مورد منصور پورحیدری و گل خوردن مهدی رحمتی صحبت کردی و شهر را بهم ریختی؟

من باید جواب آقایان را در همان زمانی که انتقاد می‌کردند، می‌دادم اما سرمربی تیم اجازه این کار را نمی‌داد. حرف‌هایی که زدم در دلم مانده بود و باید می‌زدم. اگر آن زمان در تمرینات انتقادات را به خودم می‌گفتند و رسانه‌ای نمی‌کردند، من هم پاسخ‌شان را نمی‌دادم. این افراد قصد داشتند من را خراب کنند.

*  فکر می‌کنی پورحیدری باعث جدایی‌ات از استقلال شد؟

خیلی‌ها باعث جدایی من شدند. هیچ وقت از افرادی که باعث جدایی‌ام از استقلال شدند، نمی‌گذرم. یک سال تجربه کسب کرده و با جو استقلال آشنا شده بودم و امسال باید خودم را نشان می‌دادم. به خاطر اینکه همیشه فوتبال ما آماتور است و مسئولان فوتبالی نداریم، فوتبال ما ضرر کرده است. یک سال به من فرصت دادند ولی سال بعد به خاطر منافع‌شان دروازه‌بان خودشان را آوردند. این چه سرمایه‌گذاری روی جوانان است؟ با این کارها فوتبال ما هیچ وقت پیشرفت نمی‌کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین