اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۸۵۰

پیروزی فجر را به مردم شیراز تقدیم می‌کنم

پیروزی فجر را به مردم شیراز تقدیم می‌کنم
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: تیم صبای قم از بازیکنان باتجربه‌ای بهره می‌برد و هر تیمی آرزوی داشتن این بازیکنان را دارد.
۱۸:۲۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|
علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر شهید سپاسی پس از برد در بازی پایانی نیم فصل مقابل صبای قم بیان داشت: تیم صبا متشکل از بازیکنان باتجربه‌ایی می باشد که هر تیمی ارزوی داشتن انهارا دارد ولی با آنالیزی که روی تیم صبا و بازیکنان باتجربه اش داشتیم توانستیم قابلیت‌های آنها را خنثی کنیم . وی افزود:چندین موقعیت در نیمه اول داشتیم که استفاده نکردیم ولی توانستیم از پنالتی به دست آمده در نیمه دوم استفاده کنیم و برنده بازی شویم.
کلانتری در خصوص دقایق آخر بازی و فشار صبا افزود: از چندین موقعیت بدست آمده استفاده نکردیم و همین مساله موجب شد دقایق آخر با فشار صبا مواجه شویم که خداروشکر با درخشش دروازه بان و بازیکنانمان توانستیم نتیجه را حفظ و به سه امتیاز با ارزش دست پیدا کنیم.
وی در خصوص جایگاه تیم صبا افزود: صبا تیم قوی است که دارای بازیکنان باکیفیت است و انشالله در نیم فصل با حمایت های بیشتر به جایگاه بهتری دست خواهد یافت.
وی در انتها از همه هوادران تیم که از شیراز به قم سفر کرده بودند تشکر و قدردانی نمود و این برد را به هوادارن تیم فجر و مردم شیراز تقدیم نمود.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین