اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۸۰

رحمانی: از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم

بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: خدا را شکر بازی خوبی مقابل سایپا انجام دادیم و انشالله این روندمان را ادامه بدهیم.
۱۱:۵۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-بختیار رحمانی  درباره برتری تیمش مقابل سایپا البرز، اظهار داشت: ما توانستیم از موقعیت‌هایمان مقابل سایپا استفاده کنیم ولی مشکلاتی وجود دارد که انشالله با بهبود آنها، بازی های خوبی را انجام داده و هواداران را بیشتر خوشحال کنیم. تراکتور سازی بازی زیبایی انجام داد که حاصل تلاش بازیکن به ثمر رساندن دو  گل بود.

وی درباره گذاشتن دست های خود به سرش در صحنه پنالتی به سود تراکتور سازی در دیدار گذشته مقابل فولاد، بیان کرد: من در آن دیدار دچار سردرد شده بودم. می دانم اگر این حرف را بزنم، برخی از هواداران فولاد ناراحت می شوند. در صحنه پنالتی که اتفاق افتاد، دست را روی سرم گذاشته و خدا را شکر گفتم که برخی ها این موضوع را به حاشیه بردند.

بازیکن سرخ پوشان تبریزی ادامه داد: برخی ها می خواهند تراکتور سازی را به حاشیه ببرند و باید جلوی کارشان را بگیریم. ما در تبریز میهمان هستیم و برای کمک به تیم، آمده ایم که تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد.

رحمانی، گفت: ما روند خوبی را داریم که  امیدوارم در ادامه مسابقات نیز بتوانیم هواداران را خوشحال کرده و به رده های بالای جدول صعود کنیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین