اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۷۵۴

با یک شکست دلیل نمی‌شود زمین و زمان را به هم بدوزیم

با یک شکست دلیل نمی‌شود زمین و زمان را به هم بدوزیم
دارنده نشان طلای مسابقات جهانی کاراته گفت: ما کاراته کار می‌کنیم و حالا یک بار برنده هستیم و یک بار هم بازنده، این دلیل نمی‌شود که وقتی شکست می‌خوریم اعتراض کنیم و زمین و زمان را به هم بدوزیم.
۱۳:۴۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

امیرمهدی در گفت‌وگویی، در مورد دعوت ژاپنی‌ها به مسابقات کاراته وان ژاپن و برگزاری سمینار یک هفته‌ای  برای اعضای تیم‌های ملی جوانان، امید و بزرگسالان ژاپن، اظهار داشت: قبل از آغاز مسابقات کاراته وان ژاپن از طریق فدراسیون این کشور هم برای حضور در لیگ جهانی به ژاپن دعوت شدم تا پس از پایان مسابقات سمینار یک هفته‌ای برای اعضای تیم‌های ملی کاراته این کشور برگزار کنم. خدا رو شکر در کاراته وان مدال طلا کسب کردم و پس از آن 6 روز استاژ برگزار کردم. شرایط خوبی در کلاس های آموزشی حاکم بود، از این بابت خیلی خوشحالم،  چون ژاپن مهد کاراته دنیا است و حالا امروز آنها من را برای برگزاری سمیناز به کشورشان دعوت کرده‌اند و این اتفاق باعث افتخار است. باید این طور بگویم که این اتفاق تجربه فوق العاده‌ای برای من بود.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط تیم تعاون در لیگ به چه صورت است،اظهار داشت: تیم تعاون شرایط خوبی دارد، ما در هفته سوم بازی‌های حساسی داشتیم که متاسفانه بازی را واگذار کردیم، اما هنوز فرصت زیادی داریم تا در ادامه مسابقات باقی مانده بتوانیم امتیاز‌های لازم را برای کسب قهرمانی بدست بیاوریم. تیم ما بازیکنان خوبی در اختیار دارد و شرایط تیم ما خوب است، می‌توانیم با پتانسیل بالایی که داریم قهرمانی را از آن خودمان کنیم. 

مهدی زاده در واکنش به این سوال که روز جمعه پس از پایان مسابقه به سمت مسئولان فدراسیون رفتی و این طور به نظر می‌رسید که به نحوه قضاوت داوران اعتراض کردی و آیا این طور بود، گفت: بحث اعتراض نبود. من برای یک موضوع دیگری به سمت مسئولان فدراسیون رفتم و با آنها صحبت کردم.داوری هیچ مشکلی نداشت. به هر حال یک مسابقه‌ای بود که برگزار شد و تمام شده است. اگر بخواهیم شکست نخوریم، پس هیچ وقت نباید مسابقه بدهیم. این مسابقات هم مثل دیگر مبارزات برای من تمام شده است. این اتفاقی که رخ داد در مسابقات لیگ بود و من به آینده نگاه می‌کنم؛ نه به مسابقات و اتفاقات سوپرلیگ.

وی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: من در پایان هیچ مسابقه‌ای به داوری اعتراض نکرده‌ام، اگر می‌خواستم اعتراض کنم در حین برگزاری مبارزه اعتراض می‌کردم، ورزش ارزش این را ندارد که حرمت‌ها شکسته شود و به بزرگترها و داوری بی احترامی شود. ما کاراته کار می‌کنیم و حالا یک بار برنده هستیم و یک بار هم بازنده، این دلیل نمی‌شود وقتی شکست می‌خوریم اعتراض کنیم و زمین و زمان را به هم بدوزیم. من این روحیه را در خودم پرورش می‌دهم، چرا که میدان‌های بزرگی را دیده‌ام و مدال‌های ارزشمندی را برای کشورم بدست آورده‌ام. به نظرم انسان بودن و انسانیت برای من ارزشمند است.

دارنده دو مدال  طلای مسابقات جهانی کاراته در پایان صحبت‌های خود، عنوان کرد: دو مدال طلای مسابقات جهانی و دو مدال طلای آسیایی را در کارنامه ورزشی‌ام دارم، در تلاش هستم تا سال آینده مدال‌های طلا در مسابقات جهانی و آسیایی را به سه مدال طلا تبدیل کنم. من در کاراته فقط هدفم این است که پرچم کشورمان ایران را بالا ببرم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین