اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۷۳۳

در زندان با من بدرفتاری شده

در زندان با من بدرفتاری شده
ریاست بازداشت شده فدراسیون فوتبال اسپانیا در مصاحبه با El Español گفت: در زندان با من بدرفتاری شده و نیروهای امنیتی به من و خانواده‌ام توهین کردند.
۱۲:۱۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

آنخل ماریا ویار ریاست بازداشت و عزل شده فدراسیون فوتبال اسپانیا در مصاحبه با El Español سکوت خود را شکست و گفت: من را بازداشت کرده‌اند، خانواده‌ام را تحت فشار گذاشته‌اند و اکنون مدرکی ندارند و نمی‌دانند چه کنند. به نظر من این ماجرا برای پلیس اسپانیا به یک چالش جدی تبدیل شده است، از مردم اسپانیا می‌خواهم مطالبه‌گر باشند و از این موضوع نگذرند، نزدیک انتخابات که شد پیام‌های تهدید به من می‌رسید و مدام از من می‌خواستند تا انصراف بدهم اما من مقاومت کردم. می‌توانستم چنین روزهایی را پیش بینی کنم.

وی ادامه داد: آنها من و خانواده‌ام را تا مرز نابودی و مشکلات شدید روحی و روانی پیش برده‌اند. من از کمترین حقوق یک زندانی برخوردار نبوده‌ام. از دستگاه قضایی سوء استفاده کردند و مرا متهم به چیزهایی کردند که یک ورق کاغذ برای اثباتش در دست ندارند.

ویار ادامه داد: این تداخل و دخالت آشکار سیاست و دولت در ورزش است، فیفا چرا سکوت کرده است؟ آیا رئیس تازه فیفا هم مثل بلاتر اهل مذاکره با سیاسیون و سکوت‌های سودآور است؟ من حق دارم بدانم به چه جرمی برای دو ماه در انفرادی بوده‌ام و اکنون با عذرخواهی مرا وارد بند زندانیان کرده‌اند؟ چرا اجازه ملاقات ندارم؟ بازجویی‌های من مشکوک، غیر انسانی و توهین آمیز است. تلاش می‌کنم با روحیه باشم، این یک مبارزه است، هر روز ورزش می کنم و روزنامه می‌خوانم اما نه روزنامه ورزشی چرا که دروغ‌های منتشر شده درباره من مسخره و غیر قابل تحمل است.

وی افزود: پلیس تلفن همراه من، لپ تاپم و حتی دفترچه خاطراتم را گرفته و پس نمی دهد، تمام سیستم‌های فدراسیون فوتبال و منزل مسکونی مرا نیز جمع کرده‌اند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین