اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۷۳

ایران پوریان: یکی از بهترین بازی های تراکتور مقابل سایپا بود/ بازیکنان در تیم آرامش ندارند

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: متاسفانه آرامش در تیم نداریم ولی مسئولین در تلاش هستند تا مشکلات حل شود.
۱۰:۵۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-محمد ایران پوریان در گفتگو با خبرنگار سایت برنامه نود درباره برتری تیمش مقابل سایپا البرز، اظهار داشت: ما در این بازی عملکرد خیلی خوبی داشتیم و یکی از بهترین بازی های تراکتور سازی در فصل جاری لیگ برتر بود. بازیکنان تراکتور سازی توانستند حفظ توپ مناسبی داشته و بازی را اداره کنند. موقعیت هایی نیز داشتیم که از ضربات آخر استفاده خوبی کردیم.

وی ادامه داد: می توانستیم گل های بیشتری نیز به ثمر برسانیم و با کسب سه امتیاز، شرایطمان را در جدول رده بندی بهتر کنیم.

کاپیتان سرخ پوشان تبریزی درباره وضعیت تیمش در فصل جاری لیگ برتر، بیان کرد: امسال در تیم تراکتور سازی آرامش وجود نداشته است. همه ما در این مشکلات سهیم بوده ایم ولی من دوست ندارم درباره موضوعاتی هایی که در خانواده تراکتور سازی رخ داده است، صحبت کنم ولی مشکلات زیادی وجود دارد. بسیار از اتفاقات رخ می دهد که آرامش لازم برای تمرکز شکل نمی گیرد.

ایران پوریان ادامه داد: مسئولین باشگاه تمام تلاششان را می کنند تا مشکلات هر چه سریع تر رفع شود و آرامش به تیم تزریق شود.

وی در خصوص پرداختی هایی که از سوی باشگاه به بازیکنان در فصل جاری شده است، گفت: من در این مورد اصلا دوست ندارم صحبتی داشته باشم ولی صد در صد مشکلات مالی در باشگاه ما وجود دارد. بازیکنان تیم در فصل جاری، مبلغی را از باشگاه دریافت نکرده اند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین