اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۷۲۸

استقبال تیراندازان از سال نوی ژاپنی/ مربی و تیراندازان ایرانی چه گفتند؟

استقبال تیراندازان از سال نوی ژاپنی  مربی و تیراندازان ایرانی چه گفتند؟
دهمین دوره سلاح‌های بادی آسیا در حالی به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود که هیچ جایگاهی برای خبرنگاران دیده نشده است.
۱۲:۰۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

مسابقات سلاح های بادی آسیا از 17 الی 20 آذرماه در ژاپن برگزار می شود. در این مسابقات 407 تیرانداز از 26 کشور آسیایی حضور دارند.

*این مسابقات در سالن واکوشی شهر سایتاما برگزار می شود که از منظر جغرافیایی با توکیو 2 ساعت فاصله دارد.

*استقبال ژاپنی ها از این مسابقات متوسط بوده هر چند که تماشاگرانی که به سالن مسابقات می آیند، با شور و اشتیاق فراوانی تیراندازان خود را تشویق می کنند.

*در روز سوم رقابت ها کونیشی تیرانداز بانوان تیم ملی ژاپن ضمن قهرمانی رکورد آسیا را شکست و همین سبب شد تا تماشاگران چشم بادامی به شدت او را تشویق کرده و سالن را روی سر خود بگذارند.

*در بیرون از سالن جشن های استقبال از سال نوی ژاپنی نیز برگزار می شود و گروه های موسیقی و نمایشی به اجرای برنامه می پردازند و همین سبب شده تا تماشاگران و برخی از اعضای شرکت کننده در این رقابت ها برای تماشای این مراسم حاضر شوند.

*چند تماشاگر ایرانی نیز با پرچم ایران در سالن حضور یافته و به تشویق تیراندازان ایرانی می پردازند.

*مریم هاشمی مربی تیراندازی ایرانی در کادر فنی تیم تیراندازی سنگاپور حضور دارد و از روز نخست با تیراندازان ایرانی خوش بش دوستانه و گرمی داشت.

*سالن واکوشی محل برگزاری مسابقات اگرچه سالنی مجهز و استاندارد است اما نکته عجیب اینکه این سالن جایگاه خبرنگاران و پرس سنتر ندارد! همین نکته سبب شده خبرنگاران حاضر در سالن به شکل پراکنده و با پهن کردن وسایل خود روی زمین به مخابره اخبار بپردازند. اتفاقی که در میزبانی ژاپنی ها بی سابقه است و مشخص نیست که چرا مسئولین برگزاری رقابت ها جایگاه خاصی برای خبرنگاران در نظر نگرفته اند.

*سکینه خدابنده لو مربی تیم بانوان ایران بعد از پایان رقابت های امروز و عدم کسب مدال توسط تیراندازان ایران در گفتگویی کوتاه گفت: سطح رقابت ها بسیار بالا بود و تیراندازان المپیکی رقبای ما نظیر چین در این رقابت ها شرکت کرده بودند و همین سبب شد تا در کسب مدال ناکام باشیم.

*گلنوش سبقت اللهی تیرانداز ایرانی نیز پس از کسب مقام پنجم آسیا و عدم کسب مدال در گفتگویی کوتاه گفت: سطح رقابت ها بالا بود و واقعا تیراندازان کشورهای صاحب سبک نظیر چین و ژاپن با ما اختلاف سطح دارند. اگر خواهان موفقیت در رشته تیراندازی هستیم، باید از منظر امکانات و تجهیزات به این رشته توجه کنیم و از لحاظ بدنی و ذهنی نیز خود را تقویت کنیم تا بتوانیم در رقابت با تیراندازان این کشورها موفق باشیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین