اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۶۸
کسب یک امتیاز در مسکو هم خوب است

فن‌خال: در حال حاضر بازی زسکا برای من اهمیت دارد نه دربی منچستر!

در حالی که هوادران منسچتریونایتد انتظار برد تیم‌شان مقابل زسکا مسکو را دارند، سرمربی شیاطین سرخ به یک امتیاز از این بازی رضایت دارد.
۱۰:۴۷ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-لوئیز فن‌خال که شاگردانش امشب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا کار دشواری را در مسکو مقابل زسکای این شهر دارند، به خبرنگاران گفت: در بازی مقابل پی‌اس‌وی آیندهوون هم گفتم که کسب یک امتیاز خارج از خانه هم خوب است. البته که کسب سه امتیاز خارج از خانه فوق‌العاده است، ولی یک امتیاز هم خوب است.

وی در ادامه افزود: ما پیش از عزیمت به مسکو در منچستر آخرین تمرین خود را انجام دادیم، دلیل این کار هم نوع آماده‌سازی و امکاناتی بود که در شهر خودمان داشتیم. با خود گفتیم که شاید در مسکو ترافیک باشد، از این رو ترجیح دادیم پیش از ترک منچستر در زمین خود تمرین کنیم. این ترجیح من بود که در منچستر تمرین کنیم، چون بازیکنان شرایط بازی با زسکا و جایی که باید در آنجا بازی کنند را می‌دانند، ولی در این شرایط تصمیم گرفتیم که در خانه خودمان تمرین کنیم.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در ادامه اظهار داشت: برای منِ مربی، بازی پیش‌روی تیمم از اهمیت بیشتری برخوردار است، نه دربی یکشنبه منچستر! من در حال حاضر به تقابل با زسکا فکر می‌کنم و باید روی این بازی تمرکز کنم. از این رو از بازیکنانم درخواست دارم که در حال حاضر تنها به بازی با زسکا فکر کنند. ما پیش از این مقابل آیندهوون تن به شکست داده‌ایم، برای همین به دنبال کسب حداقل یک امتیاز در مسکو هستیم. از این رو این بازی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

فن‌خال در پایان صحبت‌هایش به تمجید از مدافع آرژانتینی خود پرداخت و اظهار داشت: نمی‌دانستم که مارکوس روخو برای اسپارتاک مسکو هم بازی می‌کرده، ولی بازی‌های او را برای تیم ملی آرژانتین در جام جهانی برزیل دیدم، جایی که فوق‌العاده بود. من بازی روخو را پیش از به خدمت گرفتنش در اسپورتینگ لیسبون هم آنالیز کرده بودم. چیزی که در مورد او می‌توانم بگویم این است که مارکوس به لحاظ فیزیکی بازیکن خیلی قدرتمندی است و در کنارش سرزن خوبی به شمار می‌رود و پاس‌های سریعی هم می‌دهد. به نظرم روخو پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به بازیکن بزرگی برای شیاطین سرخ را دارد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین