اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۵۵۹

با همدلی قهرمان جام باشگاه‌های جهان شدیم

با همدلی قهرمان جام باشگاه‌های جهان شدیم
سرمربی تیم کشتی ایزی پایپ کاشان گفت: گنو پتریاشویلی با وجود مصدومیت شدید، با یک دنده شکسته، به میدان رفت و حریف آمریکایی را شکست داد.
۱۸:۲۰ - ۱۸ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

مصطفی علیزاده، سرمربی تیم کشتی ایزی پایپ کاشان درباره قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان گفت: تایتان مرکوری آمریکا با تیمی قدرتمند و پر مهره‌ در جام باشگاه‌های جهان شرکت کرده بود و از سوی دیگر ایزی پایپ کاشان نیز تیمی منسجم و خوب بود که همدلی در بین اعضا تیم حرف اول را می‌زد؛ همانطور که قبلا گفته بودم با چنین شاخصه‌ای قطعا برای قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان شرکت کرده بودیم.

وی افزود: در مسابقه فینال و در دیدار وزن 125 کیلوگرم همه دیدند که گنو پتریاشویلی گرجستانی که مدال طلای جهان و برنز المپیک را در کارنامه دارد با وجود مصدومیت شدید، آنقدر هماهنگ و همدل بود که با یک دنده شکسته، گویازدوفسکی برنده مدال برنز جهان را شکست داد و موجب قهرمانی تیم ما شد. پتریاشویلی پیش از حضور در جام باشگاه‌های جهان در تهران و در رقابت‌های امیدهای جهان در لهستان مصدوم شده بود که در مبارزه نخست در جام باشگاه‌ها، عضلات بین دنده‌های او دچار پارگی شد و نتوانست مسابقات را ادامه دهد، اما در دیدار فینال با توجه به نیاز به پیروزی در وزن 125 کیلوگرم برای کسب عنوان قهرمانی، با تغییر تاکتیک این آزادکار گرجستانی را برای رویارویی با حریف آمریکایی راهی تشک کردیم که خوشبختانه با پیروزی او تیم ایزی پایپ کاشان نیز قهرمان شد.

وی با بیان اینکه هنوز هیچ چیز برای ادامه حضور تیم ایزی پایپ در لیگ کشتی مشخص نیست در خصوص قبول نکردن کاشانی‌ها برای میزبانی جام باشگاه‌های جهان گفت: اگر این رقابت‌ها در کاشان برگزار می‌شد تاثیر زیادی برای توسعه رشته در این شهر داشت.

علیزاده درباره شکست کریمی در مبارزه وزن 86 کیلوگرم با تیلور آمریکایی که سابقه شکست حسن یزدانی را نیز دارد، گفت: کریمی کشتی‌گیر تکنیکی‌تر و بهتری از تیلور است، اما چون دیر به تیم ما اضافه شد، نتوانست تاکتیک‌های مورد نظر برای مقابله با دیوید تیلور را پیاده کند. در مبارزه 97 کیلوگرم، اسنایدر قهرمان بزرگی است که مدال‌های طلای جهان و المپیک را در کارنامه دارد که ولادیسلاو بایتسائف آزادکار روسی عضو تیم ایزی پایپ کاشان باوجود آنکه کشتی‌گیر خوبی است، اما مقابل او متحمل شکست شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین