اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۳۱۷

برنامه کامل آماد‌ه سازی تیم رقیب ایران در جام جهانی روسیه اعلام می‌شود

برنامه کامل آماد‌ه سازی تیم رقیب ایران در جام جهانی روسیه اعلام می‌شود
برنامه کامل رقیب تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه در هفته آینده اعلام می‌شود.
۱۴:۵۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

اوره رونار، سرمربی فرانسوی تیم مراکش قرار است در هفته جدید برنامه کامل خود را برای آماده‌سازی تیمش در راه رقابت‌های روسیه ۲۰۱۸ اعلام خواهد کرد.

رونار که هم اکنون برای بازدید از کمپی در سوئیس بسر می‌برد، تا ۲ روز دیگر به مراکش بازخواهد گشت. وی در جلسه‌ای مهم برای فوزی لکجا، رئیس فدراسیون و اعضای کمیته فنی تیم ملی، تمام جزییات برنامه‌اش را بازگو خواهد کرد.

براساس اعلام ال‌عادت، از تاریخ ۱۹ تا ۲۷ ماه مارس(۲۹ اسفند ۹۶ تا ۷ فروردین ۹۷)، تیم ملی اردویی را در یکی از کشورهای اروپایی برگزارخواهد کرد که گفته می‌شود بین فرانسه، انگلیس، ایتالیا، هلند یا ترکیه انتخاب خواهد شد.در جریان این اردو «شیران اطلس» ۲ بازی تدارکاتی انجام خواهد داد.این ۲ بازی مقابل تیمی درجه یک از قاره اروپا و سپس حریفی از آسیا خواهندبود.سپس ملی‌پوشان این کشور یک دوره اردویی را در اواخر فروردین در منطقه «مامورا» مراکش تجربه می‌کنند.

همچنین قبل از پرواز به سوی سن‌پترزبورگ برای حضور در جام جهانی، رونار تیمش را به اردوی سومی در کشور سوئیس خواهد برد.وی با توجه به شباهت‌های آب و هوایی سوئیس با محل انجام مسابقات جام‌جهانی، چنین انتخابی داشته است.

مسئول فنی فرانسوی تیم آفریقایی‌ همچنین چند مسابقه تدارکاتی در فاصله زمانی چند ماهه را از فدراسیون برای تیم ملی درخواست کرده است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین