اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۳۰۱

تمام دنیا حسرت ما را می‌خوردند

تمام دنیا حسرت ما را می‌خوردند
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: بی‌انصافی است با مطرح کردن برخی مسائل زحمات وزنه‌برداران کشورمان و کسب عنوان قهرمانی را کوچک کنیم.
۱۳:۳۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

محسن بیرانوند در گفت‌وگویی درباره قهرمانی ایران در رقابت‌های جهانی گفت: از نتایج خیلی راضی هستم بچه‌ها عالی کار کردند با ۵۵ امتیاز نسبت به کره جنوبی و ۱۵۵ امتیاز نسبت به تیم سوم همراه با ۱۴ مدال قهرمان شدیم که رکورد خوبی بود سه نفر از برترین‌های مسابقات هم وزنه‌برداران ما بودند همه چیز دست به دست هم داد تا بهترین نتایج تاریخ وزنه‌برداری را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که برخی قهرمانی مقتدرانه ایران را حاصل غیبت تیم‌های مطرح در این مسابقات می‌دانند، گفت: به دور از انصاف است که زحمات وزنه‌برداران کشورمان را کوچک بشماری. قهرمانی جهانی متعلق به مردم ایران است هر کسی هر چیزی دوست دارد می‌تواند بگوید اما تمام دنیا حسرت آن را می‌خورند. تمام تیم‌ها  رقابت کردند و ایران قهرمان شد نباید این زحمات را کوچک کرد. هم از نظر مدالی و هم از نظر امتیاز قهرمانی شدیم رکورد دنیا را هم زدیم.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری تصریح کرد: بهترین زمان برای شادی و خوشحالی مردم وجامعه ورزش است. امیدواریم حمایت‌ها از این تیم بیشتر شود تا این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد تمام دنیا دیدند که ایران شخصیت قهرمانی را دارد. مطمئناً از این پس توقعات بیشتر هم خواهد شد. اما نیازمند حمایت‌های مالی و معنوی بیشتری هستیم.

بیرانوند درباره اتفاقاتی که برای سلیمی رخ داد، گفت: فکر می‌کنم داوران می‌توانستند حرکت سوم بهداد را قبول کنند اما فکر می‌کنم به خاطر اتفاقات المپیک و حرکت اولش حساس شده بودند مهم این است که تیم قهرمان شد. نفرات دوم و سوم فوق سنگین هم از ایران بودند. به عنوان یک کارشناس نه، به  عنوان یک مربی می‌گویم می‌توانستند حرکت سوم بهداد را قبول کنند البته کارشناسان باید نظر بدهند.

وی درباره تصمیم سلیمی برای خداحافظی گفت: اگر تصمیم بهداد جدی باشد ناراحت می‌شوم باید شرایطی فراهم کیم تا او با قدرت‌تر از قبل برگردد. اگر بهداد نباشد رقبای ما نفس راحتی می‌کشند

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره عملکرد کیانوش رستمی عنوان کرد:‌کیانوش یکی از مدال‌ها ما  را گرفت با اینکه زانویش درد می‌کرد تمرین کرد و آنجا هم با وجود تشدید درد زانویش با غیرت وزنه زد. 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین