اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۲۶۷

خالدان: دوست دارم در دیویس کاپ باشم، اما فدراسیون باید شرایط را فراهم کند

خالدان: دوست دارم در دیویس کاپ باشم، اما فدراسیون باید شرایط را فراهم کند
ملی‌پوش تنیس ایران گفت: دوست دارم در دیویس برای تیم ملی بازی کنم، اما فدراسیون باید شرایطی را فراهم و از ملی پوشسان حمایت کند.
۰۴:۴۲ - ۱۷ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

شاهین خالدان در گفت‌وگویی، در مورد شرایطش اظهار داشت: در حال حاضر در مسابقات فیوچرز ترکیه حضور دارم. دو هفته پیش توانستم به جدول اصلی بازی‌ها راه پیدا کنم اما نتوانستم صعود کنم. در هفته چهل و ششم این رقابت‌ها توانستم بازیکن رنکینگ ۸۰۰ دنیا را از رومانی شکست بدهم و به جدول اصلی برسم. خوشبختانه شرایط خوبی دارم و این مسابقات کمک زیادی به من می‌کند.

وی در مورد  حضورش در مسابقات دیویسکاپ در ترکیب تیم ملی تنیس ایران گفت: اگر شرایط خوب باشد و مذاکرات که با فدراسیون داریم به نتیجه برسد خیلی دوست دارم بازی کنم در حال حاضر قرار است صحبت‌هایی انجام دهیم یکسری چیزها از قدیم وجود دارد و قول‌هایی داده شده که امیدوارم عملی شود. زندگی من در آمریکا است و سخت می‌شود که هر دفعه بیایم و بروم. نیاز دارم که از لحاظ مالی کمک کنند. در آمریکا اگر کار نکنم وضعیت سخت می‌شود هر باری هم که می‌آیم و می‌روم هزینه‌های زیادی دارد. درست است فدراسیون بلیت رفت  آمد را می‌دهد اما یکسری هزینه‌های دگری هم وجود دارد.

وی افزود: من برای حضور در مسابقات فیوچرز ترکیه ۱۲ میلیون از جیب خودم دادم. باید منبع درآمدی داشته باشم. قرار بود پس از پیروزی مقابل بازیکنان پاکستان به ما پاداش بدهند اما این اتفاق نیفتاد. این مسائل باید حل شود. 

ملی‌پوش تنیس ایران در مورد اینکه اگر فدراسیون از لحاظ مالی حمایت نکند شما شرکت می‌کنید یا خیر، گفت: من واقعاً دوست دارم بازی کنم و مشکلی در این زمینه ندارم. اما به هر حال یکسری موارد هم وجود دارد که فدراسیون باید به آنها رسیدگی کند. 

وی گفت: چند بازیکن دیگر از جمله حسین‌زاده و نداف در فیوچرز ترکیه حضور داشتند اما این قشنگ نیست که همه بچه‌ها با هزینه شخصی خود به مسابقات بیایند. از طرفی بچه‌ها در لیگ هم درآمدی ندارند. ما در مجموع در ایران ۶-۷ بازیکن خوب که بیشتر نداریم و اگر این نفرات را هم حمایت نکنند که دیگر هیچ می‌شود. اسپانیا و فرانسه نیستیم که هزار بازیکن خوب داشته باشیم. اگر در طول سال همین ملی‌پوشان را ۱۰-۱۵ هفته به مسابقات فیوچرز بفرستند خیلی خوب می‌شود و نیازی هم نیست که اردوی بلندمدت داشته باشیم.  در مجموع قرار شده تا ۱۵ دسامبر صحبت‌ها را انجام دهیم من شرایطم را گفته‌ام دوست دارم حضور داشته باشم اما سخت است و باید شرایط فراهم شود. 

خالدان در مورد اینکه وضعیت سرمربی چگونه خواهد شد، گفت: هنوز که انتخاب قطعی صورت نگرفته است من نام چند نفر را شنیدم که نامزد هستند. اینکه گفته می‌شود خارجی هم می‌آید به نظرم بد نیست اما در کنار آن باید مربیان داخلی را هم بگذاریم تا از تجربه آنها استفاده کنند. یکی از مربیان خارجی که شنیدم با او صحبت شده رنک ۱۰۰ دنیا را داشته است و او را می‌شناسم به نظرم می‌تواند کمک کند.

ملی‌پوش تنیس ایران در مورد پیش‌بینی‌اش از نتایج ایران در گروه ۲ دیویس‌ کاپ گفت: هنک کنگ و لبنان از تیم‌های خوب آسیا هستند و من چند بازیکن هنک کنگ را دیده‌ام به نظرم می‌توانیم در این گروه بمانیم. اگر روی فرم باشیم حتی می‌توانیم صعود کنیم.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
مرکز آهن
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین