اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۰۳۶

با بازیکنان مدنظر قلعه‌نویی ذوب آهن فینالیست آسیا خواهد شد

با بازیکنان مدنظر قلعه‌نویی ذوب آهن فینالیست آسیا خواهد شد
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: در صورتی که امکانات مورد نظر من و بازیکنان مورد نیاز امیر قلعه‌نویی در اختیارمان قرار بگیرد ذوب‌اهن یکی از فینالیست‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده این مسابقات خواهد بود.
۱۶:۰۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

سعید آذری در گفت‌وگویی، در مورد مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و گروهی که ذوب‌آهن در آن قرار دارد ، اظهار داشت: ابتدا می‌خواهم ولادت حضرت رسول اکرم پیامبر اسلام را تبریک بگویم همچنین یک تبریک ویژه به رئیس فدراسیون وزنه‌برداری علی مرادی بگویم که ایران توانست قهرمان جهان شود. من که خودم عضوی از خانواده وزنه‌برداری هستم به این قهرمانی و موفقیت وزنه‌برداران افتخار می‌کنم، وزنه‌برداران همواره در شرایط سخت تمرین می‌کنند و کمترین امکانات و دستمزد را دارند اما همیشه چشم جامعه ورزش در مسابقات المپیک برای مدال‌آوری به کشتی‌‌گیران و وزنه‌برداران است تا آنها برای ایران مدال و افتخار کسب کنند.

وی افزود: در مورد لیگ قهرمانان آسیا هم باید بگویم ابتدا تمرکز ما بر روی حریف هندی در مرحله پلی‌اف است و ما باید در این مسابقه پیروز شویم، تمامی تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به خصوص در مرحله گروهی بسیار قدرتمند هستند و صعود از هر گروه بسیار سخت و دشوار است. شما ببینید تیمی مثل العین امارات هم برای حضور در مسابقات هم باید در پلی‌آف شرکت کند.کار همه تیم‌های ایرانی در این مسابقات دشوار است و امیدوارم همه نماینده ایران در این مسابقات پیروز و موفق شوند ما ابتدا باید در پلی‌اف به پیروزی برسیم و سپس به مرحله گروهی فکر کنیم.طبق چشم‌اندازی که من برای برنامه باشگاه فکر کرده بودم در فصل 2018 ـ 2017 در لیگ قهرمانان آسیا باید قهرمان آسیا شویم. این مهم دور از دسترس نیست هر چند بسیار مشکل است بنابر این ذوب‌اهن می‌تواند به شرطی که تمام امکانات مورد نظرم در برنامه‌ای که من ارائه کرده‌ام و همچنین تمامی بازیکنانی که مدنظر امیر قلعه‌نویی است جذب شوند، می‌توانیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم. شاید این حرف من خیلی غیرمنطقی نباشد اما با توجه به تجربه سال‌های قبل حضور در آسیا می‌توانم چنین حرفی را بیان کنم. البته باز هم تأکید می‌کنم که باید امکانات مدنظر باشگاه و بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم. فصل گذشته هم پرسپولیس  توانست به مراحل بالا صعود کنم و در یک قدمی فینال حذف شد.

آذری با اشاره به صحبت‌های کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی عنوان کرد: حرف‌هایی که کی‌روش زد عین واقعیت است در سال‌های اخیر هیچکدام از باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت نرسیدند. این یک واقعیت تلخ برای فوتبال ایران است که ما در زمینه‌های مختلف از علوم مدیریت ورزشی  گرفته تا امکانات سخت‌افزاری، دانش مربیگری، نوع زندگی بازیکنان و ... از سطح اول فوتبال دور و عقب هستیم. من آرزو می‌کنم که تمام باشگاه‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا موفق شوند اما عملیاتی شدن این ارزو بسیار سخت است. 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه واقعا ممکن است با تهیه امکانات مدنظر شما و بازیکنان مورد نظر قلعه‌نویی قهرمان شوید، گفت: بله، فینال آسیا دور از دسترس نیست به شرط آنکه تمام مسائلی که من می‌خواهم مطرح شود مسئله ترمیم بودجه باشگاه به درستی صورت بگیرد ما می‌توانیم به فینال برسیم. البته به شرط آنکه یکسری از آدم‌هایی که شمشیر به دست گرفته‌اند تا به باشگاه ما ضربه بزنند هم رویه خود را تغییر بدهند، اگر امکانات و بازیکنان مدنظرمان جذب شود فینال دور از دسترس نیست در غیر اینصورت بعید است که مثل سال‌های گذشته تیم‌های ایرانی بتوانند در آسیا موفق شوند. من ابتدا از باشگاه ذوب‌آهن که حیطه کاری خودم است صحبت کردم. 

آذری با اشاره به اولین بازی ذوب‌آهن در 10 بهمن مقابل حریف هندی در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ امیدوارم تمامی مسئولان استان اصفهان و به ویژه جناب مهر‌علی‌زاده که چکیده ورزش هستند و استاندار محترم اصفهان هم هستند و خودشان رئیس فدراسیون بین‌المللی کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای هستند از باشگاه ذوب‌آهن حمایت کنند و ما در روزهای آینده خدمت ایشان هم می‌رسیم تا گزارش کاری از باشگاه ارائه دهیم امیدوارم با تلاش همه مسئولان بتوانیم ورزشگاه فولادشهر را برای میزبانی اولین بازی در لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم اگر سه شیفت هم کار کنیم باید این ورزشگاه آماده شود. من حتی اگر در ورزشگاه فولادشهر بخوابم تلاش می‌کنم با کمک همه مسئولان و همکارانم در باشگاه ذوب‌آهن این کار را عملیاتی کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین