اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۹۳

یاوری: در ۴۳ سال اخیر از هیچ تیمی به اندازه این تیم امید حمایت نشده است

عضو کمیته فنی می‌گوید در ۴۳ سال اخیر به مانند حمایتی که از تیم ملی امید فوتبال ایران انجام می‌شود، ندیده است.
۱۲:۳۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-محمود یاوری درباره جلسه روز گذشته کمیته فنی با حضور محمد خاکپور، اظهار کرد: جلسه‌ای تشکیل شد و همه عملکرد خاکپور در تیم ملی امید را مثبت ارزیابی کردند. از نظر ما او کار با ارزشی انجام داده است. همان زمان که خاکپور برنامه‌اش را برای تیم ملی امید ارائه کرد به او گفتم که تو با برنامه پیش آمدی و موفق خواهی بود. خاکپور مرحله اول را به خوبی گذرانده و ما از او حمایت می‌کنیم. به خاکپور گفتم در طول ۴۳ سال دوران مربیگری‌ام چنین حمایتی از هیچ تیمی انجام نگرفته است.

این کارشناس فوتبال درباره امکانات تیم ملی امید و اردوهای این تیم در کشورهای مختلف، گفت: این حمایت‌ها به واسطه حبیب کاشانی است. او بهترین حمایت را از تیم ملی امید انجام داده است. وقتی می‌گوییم مدیر فوتبالی باید در راس کار باشد به همین خاطر است. کاشانی به خوبی می‌داند که وظایف یک مدیر چیست. در ۴۳ سال اخیر هیچ مدیری را ندیدم که تا این حد از تیمش حمایت کند. ان‌شاءالله با حمایتی که صورت گرفته به المپیک صعود می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به دو بار ناکامی پیاپی برابر تیمی مانند عربستان آیا تیم ملی امید می‌تواند در مرحله نهایی مقابل تیم‌های ژاپن، کره، استرالیا و ... موفق ظاهر شود، تاکید کرد: به هر حال باید تلاش‌مان را بکنیم. باید به متن کار برویم. غرب آسیا مقدمه این مسابقات بود. تیم ملی امید امکانات لازم را داشته و باید مسیر خودش را پیدا کند. نباید تیمی مانند عربستان را دستکم بگیریم. ایران به تازگی روحیه تیمی را به دست آورده و به کار خاکپور هم اعتقاد داریم و آرزویمان این است که پس از سال‌ها به المپیک صعود کنیم.

یاوری نسل فعلی تیم ملی امید را یکی از بهترین نسل‌های تاریخ فوتبال ایران دانست و ادامه داد: در حال حاضر بهترین پدیده‌های فوتبال ایران کنار هم جمع شده‌اند و بدون شک این نسل در سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. همان‌طور که می‌بینید دوقلوهای محمدی چطور در پیروزی‌های راه‌آهن نقش ایفا می‌کنند یا بازیکنی مانند سعید عزت‌اللهی در بازی با ژاپن که جای آندرانیک تیموریان را پر کرد. این بازیکنان قسمتی از استعدادهای فوتبال ایران هستند. باید بیش از این به فوتبال ایران توجه کرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین