اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۸
هفته سی و پنجم سری‌‌A؛

آخرین فرصت اینزاگی برای فرار از مرگ

در جریان هفته سی و پنجم سری‌آ فوتبال ایتالیا، سه دیدار مهم از قرار یوونتوس- کالیاری، میلان- رم و لاتزیو- اینتر برگزار خواهد شد که در این میان، نگاه‌ها به میلان بیشتر است، زیرا سرمربی‌ این تیم تهدید به مرگ شده است.
۱۶:۱۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-هفته سی و پنجم سری‌‌آ فوتبال باشگاهی ایتالیا فردا با دو دیدار آغاز می‌شود. که در آن جریان، یوونتوس از ساعت 20 و 30 دقیقه در تورین با کالیاری روبرو می‌شود و میلان از ساعت 23 و 15 دقیقه میزبان رم خواهد بود.

کالیاری برای فرار از سقوط باید یوونتوس را شکست دهد؛ یوونتوسی که در فصل اخیر، هیچ تیمی نتوانسته حتی تهدیدش کند. از سوی دیگر یوونتوس هم در آرزوی کسب 12 امتیاز از چهار دیدار پیش رویش است تا بدین ترتیب با 91 امتیاز، پرامتیازترین قهرمان تاریخ سری‌‌آ شود.

در مورد دیدار میلان با رم هم گفتنی است که رم باید ببرد تا دریافت جواز حضور در لیگ قهرمانان برای این تیم قطعی شود و در جانب دیگر، میلان که اکنون رتبه یازدهم را دارد، ده دیدار اخیرش را همگی باخته است. سرمربی این تیم در یک ماه اخیر، بیش از صد پیام تهدیدآمیز دریافت کرده است. تهدید کنندگان اذعان کردند که این آخرین فرصت اینزاگی برای کسب سه امتیاز است. برخی از این تهدیدها، وعده جرح و حتی برخی وعده قتل را با خود حمل می‌کنند.

یک‌شنبه هم در همین چارچوب هفت دیدار برگزار می‌شود که به ترتیب زیر هستند:

کیه‌وو - هلاس‌ورونا ساعت 15

پالرمو - آتالانتا ساعت 17 و 30

اودینزه - سمپدوریا ساعت 17 و 30

چزنا - ساسوئولو ساعت 17 و 30

امپولی - فیورنتینا ساعت 20 و 30

پارما - ناپولی ساعت 20 و 30

لاتزیو - اینترمیلان ساعت 23 و 15

آخرین دیدار هفته هم در روز دوشنبه ساعت 23 و 15 دقیقه میان جنوآ و تورینو خواهد بود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین