اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۷۶۶

ایران به رده دوم جدول رده‌بندی توزیع مدال رسید/ یک نفس تا صدر و قهرمانی

ایران به رده دوم جدول رده‌بندی توزیع مدال رسید  یک نفس تا صدر و قهرمانی
تیم ملی ایران با کسب 5 مدال طلا توسط سهراب مرادی و علی هاشمی، نقره رستمی و 3 برنز موسوی و هاشمی به رده دوم جدول رده‌بندی مسابقات جهانی آمریکا صعود کرد.
۰۹:۴۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

در پایان مسابقات روز هفتم رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان که در آناهایم آمریکا در حال برگزاری است نمایندگان کشورمان در دسته‌ 105 کیلوگرم به مصاف حریفان رفتند که موفق به کسب 2 مدال طلا و یک برنز شدند.

علی هاشمی 2 نشان طلای یک ضرب و مجموع و برنز دوضرب این دسته را برای ایران به ارمغان آورد.

بدین ترتیب تا کنون و پیش از برگزاری مسابقات دسته فوق سنگین تیم کشورمان موفق به کسب 5 مدال طلا، یک نقره و 3 برنز شده است. با احتساب این مدال‌ها تیم ملی کشورمان به رده دوم جدول رده بندی مدال‌ها (در دوبخش زنان و مردان) صعود کرد.

تایلند با 5 مدال طلا، 7 نقره و 2 برنز در صدر جدول رده بندی قرار دارد. ویتنام نیز با 4 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز سوم است.

 تیم ایران روزهای گذشته 3 مدال طلا در دسته 94 کیلوگرم توسط سهراب مرادی و یک نقره توسط کیانوش رستمی در حرکت یک ضرب دسته 85 کیلوگرم بدست آورده بود. ایوب موسوی هم 2 مدال برنز دسته 94 کیلو را از آن خود کرده بود.

در امتیازبندی تیمی هم تیم ملی وزنه‌برداری ایران تاکنون و پس از برگزاری رقابت دسته 105 کیلوگرم 369 امتیاز کسب کرده است. کره جنوبی 458 امتیاز گرفته، اما دیگر نماینده‌ای در دسته فوق سنگین ندارد. با این حساب ایران تنها به 90 امتیاز احتیاج دارد تا عنوان قهرمانی جهان را برای نخستین بار در تاریخ به دست آورد.

با توجه به اینکه بهداد سلیمی و سعید علی‌حسینی در دسته فوق سنگین حضور دارند کسب این امتیاز کار چندان سختی به نظر نمی‌رسد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین