اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۷۵۷

باشگاه برق شیراز بیانیه صادر کرد؛ بازیکنان به احترام مردم به تمرینات باز می‌گردند

باشگاه برق شیراز بیانیه صادر کرد؛ بازیکنان به احترام مردم به تمرینات باز می‌گردند
باشگاه برق شیراز پس از اتفاقاتی که امروز در این باشگاه رخ داد بیانیه‌ای را صادر کرد.
۰۶:۱۹ - ۱۴ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

باشگاه برق شیراز پیرامون اتفاقاتی که امروز در این باشگاه رخ داد بیانیه‌ای را صادر کرد:

بسمه تعالی

پیش از هر سخنی ضمن عرض تشکر از هواداران و  تمام  کسانی که مارا در این مدت در سرما و گرما در شیراز و خارج از شیراز یاری نموده و تنها نگذاشتند این پیروزیها را به تمامی هواداران نارنجی دل و تمام شیرازی ها و هم استانیهای عزیز تبریک میگوییم .

بنابر مشکلات مالی که در این چند مدت گریبان گیر باشگاه  بود و در  روزهای اخیر به اوج خود رسید تصمیم بازیکنان بر این بود که تا مشخص شدن منابع مالی و ایجاد حمایت مسئولین ، در تمرینات گروهی شرکت نکنند.

پس از ان جلسه‌ای فوری با حضور مدیریت باشگاه ، نماینده بازیکنان ، و کادر فنی تشکیل شد که تصمیم گرفته شد  به احترام خواسته عموم مردم و به امید بازگشت  شور و نشاط و شادی  از فردا صبح تمرینات از سر گرفته شده و مدیریت باشگاه از مدیر ارشد استان خواستار پیگیری حل مشکلات گردد.

در این یک هفته منتهی به پایان دور رفت مثل گذشته با جان و دل همه با هم ، متحد ، تلاش خواهند کرد که اخرین گام دور رفت را هم محکم و با موفقیت بردارند ، در این فاصله اگر امیدواری و اقدام عملی  نسبت به حل مشکلات ایجاد گردد با قدرت مهیای دور برگشت شویم و در غیر اینصورت و استمرار وعده های واهی و کمکهای هفت برابری به دیگران باشگاه به بازیکنانی که تا به حال جانانه و خالصانه  تلاش کرد ، اجازه خروج از باشگاه را صادر خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین