اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۶۲۷

با وجود شرایط مالی سخت سعی داریم به بازیکنان و کادرفنی پول تزریق کنیم

با وجود شرایط مالی سخت سعی داریم به بازیکنان و کادرفنی پول تزریق کنیم
مالک باشگاه خونه‌به‌خونه بابل گفت: بعد از تساوی‌هایی که پشت سر هم به دست آوردیم بچه‌ها و کادر فنی در بازی با اکسین هم‌قسم شدند تا ۳ امتیاز را کسب کنند و به رده بالا نزدیک‌تر شوند.
۱۵:۴۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

قاسم حسن‌زاده در گفت‌وگویی در خصوص برد مقابل اکسین البرز در هفته شانزدهم لیگ دسته اول، اظهار داشت: بعد از تساوی‌های  پشت سر هم که البته حقمان برد بود بچه‌ها و کادر فنی در این بازی هم‌قسم شدند تا ۳ امتیاز را کسب کنند و به رده بالا نزدیک‌تر شوند. خداراشکر می‌کنم که این برد را کسب کردیم .از همه بچه‌ها و کادر فنی تشکر می‌کنم که واقعاً از جان و دل مایه گذاشتند به این پیروزی دست پیدا کنند تا دل هواداران خونگرم بابل شاد شود.

وی در ادامه در خصوص اینکه چه برنامه‌ای برای نیم‌فصل دوم دارید و آیا اردویی قرار است برپا کنید یا خیر، گفت: با توجه به جلسه‌ای که با جواد نکونام سرمربی تیم برگزار کردم و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است یک اردوی داخلی برپا کنیم تا تیم با قدرت در نیم‌فصل دوم ظاهر شود. مطمئناً تا چند روز آینده مشخص خواهد شد که در چه شهری خواهیم رفت تا تمریناتمان را ادامه دهیم.

حسن‌زاده درباره لیست خروجی تیم هم گفت: با توجه به صحبت‌هایی که انجام شده تغییرات زیادی در تیم رخ نخواهد داد، فقط در حد ۳ یا ۴ بازیکن، با صلاحدید جواد نکونام ممکن است برای تقویت تیم بازیکنانی خارج شوند و همچنین بازیکنانی به تیم اضافه شوند. من منتظر جواد نکونام هستم تا او برای تقویت تیم بازیکنان مورد نظرش را معرفی کند تا مذاکره کنیم.

مالک باشگاه خونه‌به‌خونه بابل در پایان اظهار داشت: همچنین امروز قرار است بازیکنان و کادر فنی شارژ مالی شوند، همچنین ما سعی می‌کنیم طبق قرارداد عمل کنیم با توجه به اینکه شاید بعضی وقت‌ها شرایط مالی سخت باشد اما سعی می‌کنیم به بازیکنان و کادر فنی پول تزریق کنیم تا آرامش داشته باشند و با تلاش و کوشش از لحاظ فنی کار کنند تا تیم موفق شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین