اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۵۸۵

دلیل اصلی عدم حضورم در لیگ مشغله و تحصیل است

دلیل اصلی عدم حضورم در لیگ مشغله و تحصیل است
کاپیتان سابق تیم ملی تنیس روی میز گفت: دلیل اصلی عدم حضور در لیگ برتر مشغله و تحصیل است.
۱۲:۰۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

مهران احدی در گفت‌وگویی، در مورد اینکه چرا در این فصل از لیگ برتر تنیس روی میز حضور ندارد، اظهار داشت: این اتفاق دلایل مختلف دارد، اما اصلی‌ترین دلیل آن به خاطر مسائل کاری  و تحصیلی خودم است. در این ترم درس‌هایم سنگین شده است. از سوی دیگر لیگ برتر تنیس  روی میز هم در این 3، 4 ماه برگزار می‌شود و به همین دلیل نمی‌توانستیم. دلیل دیگر نبود باشگاه و پیشنهادهای خوب می‌تواند باشد که انگیزه‌ای برای بازیکن ایجاد نمی‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر پیشنهاد خوبی وجود داشت، در لیگ بازی می‌کردید، یا خیر گفت: شاید اگر پیشنهاد خیلی خوب و مناسبی وجود داشت به نوعی می‌توانستم برنامه کاری و درسی‌ام را تغییر دهم، اما دلیل اصلی بازی نکردن همان مسئله کاری خودم بوده است.

کاپیتان سابق تیم ملی و بازیکن کهنه کار کشورمان در مورد اینکه چرا اسپانسرها در لیگ سرمایه گذاری و تیم‌داری نمی‌کنند، گفت: شرایط اقتصادی جامعه این وضعیت را به وجود آورده است و در اکثر رشته‌ها از جمله بسکتبال و والیبال هم همین طور است که یکی دو تیم خوب بیشتر وجود ندارد. نباید فراموش کنیم که بهترین راه منبع درآمد و تامین مالی همین لیگ است. مسئولین دولتی هم اگر پیگیر باشند و از صاحبنظران مشورت و راهکار بگیرند، این مشکلات حل خواهد شد.

احدی در مورد اینکه باز هم به عنوان سرپرست در تیم ملی حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: یک دوره مسابقاتی در ترکیه بود که با توجه به ارتباطاتم با فدراسیون ترکیه، قارداشی رئیس فدراسیون درخواست داشت که کنار تیم باشم و من هم قبول کردم. الان هم هر زمانی نیاز باشد، در خدمت خواهم بود. زندگی و عشق و علاقه من تنیس روی میز است و نمی‌توانم از این رشته جدا شوم.

وی که همشهری ریزعلی خواجوی (دهقان فداکار) است ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت وی، گفت: او نماد فداکاری بود و با کار خود جان انسان‌های زیادی را نجات داد و باید قدر این افراد را تا زمانی که زنده هستند، بدانیم.

ملی پوش سابق تنیس روی میز با اشاره به موفقیت‌های اخیر رده های پایه تاکید کرد: این موفقیت‌ها باعث افتخار است و باید به همه زحمتکشان تبریک بگوییم. مطمئنا در آینده از این دست اتفاق‌ها بیشتر خواهد افتاد. پتانسیل زیادی در میان بازیکنان ایرانی وجود دارد و تلاش‌های زیادی در این رابطه می‌شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: احدی تنیس روی میز
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین