اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۵۰۴

مردانی با شکست نماینده ازبکستان به نیمه نهایی راه یافت/"دای هون لی" از کره جنوبی سومین حریف سجاد

مردانی با شکست نماینده ازبکستان به نیمه نهایی راه یافت  دای هون لی  از کره جنوبی سومین حریف سجاد
سجاد مردانی نماینده سنگین وزن کشورمان در دومین مبارزه خود قهرمان جهان از ازبکستان را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.
۱۹:۵۱ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

مرحله فینال مسابقات گرندپری 2017 با حضور 16 تکواندوکار برتر (هر وزن دو نماینده از هر کشور) براساس آخرین رنکینگ اعلام شده از روز گذشته (شنبه - 11 آذرماه) در سالن «تریچویله» "آبیجان" ساحل عاج آغاز و امروز به پایان می‌رسد.

امروز (یکشنبه) و در روز پایانی این مسابقات، مبارزات اوزان 57- و 67- کیلوگرم زنان و وزن 68- و 80+ کیلوگرم مردان آغاز شده است که ابوالفضل یعقوبی و سجاد مردانی به عنوان آخرین نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

سجاد مردانی نماینده وزن 80+ کیلوگرم کشورمان در اولین مبارزه "مبار دیای" هوگوپوش فرانسوی را 22 بر 7 شکست داد و به مرحله بعد راه پیدا کرد. سجاد در دومین مبارزه خود به مصاف "دیمیتری شوکین" از ازبکستان قهرمان آسیا 2016 و قهرمان جهان 2015 رفت و توانست با نتیجه 9 بر 7 راهی مرحله نیمه نهایی شود.

سجاد در نیمه نهایی باید رو در روی «کیو دون این» از کره‌جنوبی دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2017، مدال طلا، نقره و برنز مرحله اول تا سوم مسابقات گرندپری 2017 قرار بگیرد.

 امروز(یک شنبه) ابوالفضل یعقوبی نماینده وزن دوم المپیکی کشورمان در نخستین گام رو در روی "شوآی ژائو" چینی قهرمان المپیک ریو 2016 و دارنده مدال طلای قهرمانی جهان 2017 قرار گرفت و توانست با نتیجه 10 بر 3 این هوگوپوش را شکست دهد و به مرحله بعدی راه یابد. ابوالفضل در ادامه مسابقات باید به مصاف "دای هون لی" تکواندوکار کره‌ای؛ دارنده مدال برنز بازی های المپیک ریو 2016 و قهرمان جهان 2013 و 2017 برود.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است.

مسابقات فینال گرندپری G8 است و به نفر اول هر وزن 80 امتیاز، نفر دوم 48 امتیاز و نفر سوم 28.8 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین