اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۳۳۷

سونامی ایرانی به نقره ساحل عاج بسنده کرد

سونامی ایرانی به نقره ساحل عاج بسنده کرد
فرزان عاشورزاده نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان در فینال مسابقات گرندپری ساحل عاج با شکست مقابل نماینده کره جنوبی به مدال نقره بسنده کرد.
۰۲:۵۴ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|
مرحله فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۷ با حضور ۱۶ تکواندوکار برتر (هر وزن دو نماینده از هر کشور) براساس آخرین رنکینگ اعلام شده از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (شنبه - ۱۱ آذرماه) به وقت تهران در سالن «تریچویله» "آبیجان" ساحل عاج آغاز و فردا به پایان می‌رسد.

امروز (شنبه) و در روز نخست این رقابت‌ها، پیکار‌های اوزان ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان و ۴۹- و ۶۷+ کیلوگرم زنان برگزار شد که آرمین هادی‌پور و فرزان عاشورزاده در این روز نمایندگان ایران بودند.

فرزان عاشورزاده هوگوپوش وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان در فینال مسابقات گرندپری ساحل عاج به مصاف "تای هون کیم" از کره جنوبی رفت و این دیدار در راند اول با نتیجه ۵ بر ۲ به سود نماینده کره به پایان رسید. درادامه مسابقات نماینده کره جنوبی با نتیجه ۱۲ بر ۲ برنده راند دوم بود. این دیدار در پایان با نتیجه ۱۴ بر ۲ به سود تکواندوکار کره جنوبی به پایان رسید.

عاشورزاده در نخستین مبارزه نیز برابر "مکس کاتر" تکواندوکار میدان دیده انگلیسی قرار گرفت و در نهایت موفق شد مقتدرانه و با نتیجه ۲۸ بر ۱۲ به برتری برسد. فرزان در مرحله یک چهارم نهایی "صفوان خلیل" نماینده میدان را با نتیجه ۷ بر ۶ شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کرد.

نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی وبه مصاف "میخائیل آرتومونو" از روسیه (نایب قهرمان جهان ۲۰۱۷ و قهرمان گرندپری لندن ۲۰۱۷) رفت و در راند اول این دیدار با نتیجه ۲ بر ۲ تساوی به پایان رسید. در راند دوم نیز عاشورزاده با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری دست یافت. این دیدار در پایان با نتیجه ۱۱ بر ۷ به پایان رسید و فرازن به فینال راه یافت.
امروز دیگر نماینده وزن ۵۸-کیلوگرم کشورمان، آرمین هادی پور نماینده وزن اول المپیکی کشورمان در اولین مبارزه به مصاف "صفوان خلیل" تکواندوکار استرالیایی رفت و در پایان با نتیجه نزدیک ۹ بر ۷ بازی را واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است.

مسابقات فینال گرندپری G۸ است و به نفر اول هر وزن ۸۰ امتیاز، نفر دوم ۴۸ امتیاز و نفر سوم ۲۸.۸ امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین