اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۲۱۷

با شکست مقابل پرسپولیس تمام رکوردها را از دست دادیم

با شکست مقابل پرسپولیس تمام رکوردها را از دست دادیم
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: نتایج تیم فوتبال در شان این ذوب آهن نیست و هواداران، مسئولان باشگاه و کارخانه از نتایج ناراضی هستند.
۱۳:۲۰ - ۱۱ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

سعید آذری در گفت‌وگویی، در مورد شکست سنگین ذوب آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فوتبال همین است گاهی 6 گل می‌زنی و گاهی هم 4 گل می‌خوری، آنچه مهم است اینکه نباید در شکست‌ها ناامید شد و باید تلاش بیشتری انجام داد و شرایط کار را هم با دقت بیشتری بررسی کرد تا ایرادها مشخص شود. دیروز روز خوبی برای ذوب آهن نبود. 4 گل از پرسپولیس خوردیم و این تیم از فرصت‌های گلزنی‌اش نهایت استفاده را کرد و کاملا بر زمین مسلط بود.

وی افزود: البته من به مجموعه خودمان هم خسته نباشید می‌گویم. اگر بدشانسی نمی‌آوردیم می‌توانستیم فاصله گل‌ها را با پرسپولیس کم کنیم، با شکست مقابل پرسپولیس تمام رکوردها را از دست دادیم. برانکو تاکنون نتوانسته بود ذوب آهن را شکست دهد و اکنون به خواسته‌اش رسید، ضمن اینکه ما حتی فرصت پنالتی را هم از دست دادیم. به برانکو هم تبریک می‌گویم، مرتضی تبریزی بازیکن تاثیرگذاری است و از دست دادن پنالتی ممکن است برای هر بازیکنی اتفاق بیفتد. مهم این است بعد از شکست با اراده‌تر و مطمئن‌تر کار کنیم. از هواداران ذوب آهن هم که روز گذشته برای حمایت ذوب آهن به ورزشگاه رفته بودند تشکر می‌کنم هرچند تعدادشان کم بود اما آنها برای حمایت تیم تا تهران رفته بودند. 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درمورد اینکه نتایج تیم فوتبال این باشگاه دور از انتظار اهالی فوتبال بوده اظهار داشت: دو دیدگاه در فوتبال داریم یک دیدگاه متخصصان و کارشناسان و دیگری دیدگاهی که بدون کارشناسی و تخصص است. هر دو دیدگاه برای ما ارزشمند است. در 14 هفته گذشته ما نظر کارشناسان و متخصصان فن را در مورد نحوه بازی ذوب آهن گرفته‌ایم. بعد از هر بازی هم چه برده‌ایم چه باخته‌ایم با امیرقلعه‌نویی جلسات منظمی برگزار کرده‌ایم  اما این نتایج برای باشگاه ذوب آهن قابل قبول نیست. 

آذری تصریح کرد: باشگاه ذوب آهن بهترین امکانات را در اختیار تیم قرار داده است، پرداخت‌های ما به موقع بوده در مورد رفت و آمد و  پوشش بازیکنان و همچنین درخواست‌های کادر فنی تمام کارهای لازم را انجام داده‌ایم. برای نمونه به شما می‌گویم درخواست کادر فنی برگزاری‌ بازی‌های خانگی ما در ورزشگاه نقش جهان اصفهان بود و ما با وجود اینکه می‌توانستیم تا دیروز هم در ورزشگاه فولادشهر از حریفان میزبانی کنیم اما به خواست کادر فنی به ورزشگاه نقش جهان رفتیم و هزینه زیادی هم پرداخت کردیم. تمام کارهای لازم را انجام داده‌ایم اما نتایج کسب شده در تیم فوتبال در شان باشگاه ما هم نیست. 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با ا شاره به تداوم حضور بازیکنان در تیم خاطرنشان کرد: ذوب آهن تیم دست نخورده‌ای است. بازیکنان ما سه سال در کنار هم بازی کردند فقط قاسم حدادی‌فر ‌آسیب دید که این بازیکن را فصل قبل هم نداشتیم با این شرایط نتایج تیم قابل قبول نیست. من در این عرصه سهمی را برای کسی مشخص نمی‌کنم اما هواداران،‌اعضای هیات مدیره باشگاه و اعضای هیات مدیره کارخانه از نتایج تیم فوتبال ذوب آهن راضی نیستند. این شکست‌ها با وجود آنکه غمگینانه است و می‌تواند ضربه روحی وارد کند اما نباید باعث ناامیدی در تیم شود. 

سعید آذری درمورد اینکه از صحبت‌هایش اینطور برداشت می‌شود که احتمال تغییر سرمربی وجود دارد، گفت: من یکی از اعضای هیات مدیره هستم و البته به عنوان مدیرعامل کارشناس هم هستم با این حال یک رای در هیات مدیره دارم. همانطور که انتخاب سرمربی تیم جزو تصمیمات کلان باشگاه محسوب می‌شود در مورد تغییر سرمربی هم که یک تصمیم کلان است هیات مدیره باشگاه تصمیم گیری می‌کند و تصمیم‌گیری انفرادی نخواهیم داشت و یک تصمیم گروهی برای کادر فنی گرفته می‌‌شود. در روزهای آینده هیات مدیره باشگاه با دستور بررسی نتایج تیم فوتبال و عملکرد کادر فنی تشکیل جلسه می‌‌دهد و هر تصمیمی که هیات مدیره بگیرد به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید. 

وی در مورد تقابل با نماینده هند در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم هندی حریف خطرناکی است و اگر مثل قرعه‌کشی جام جهانی با تیم‌هایی مثل پرتغال و اسپانیا همراه باشیم همه چیز مشخص است و می‌‌دانیم با تیم‌های طراز اول جهان بازی داریم اما حریف هندی حریف خطرناکی محسوب می‌شود و بازی با این تیم به معنای گارانتی صعود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیست. تیم هندی حریف قابل احترامی است و نباید تصور کنیم که حریف از پیش باخته است و فوتبال هند مثلا در سید 7-6 آسیا است و ما سید اول آسیا هستیم. گاهی اوقات یک پوست خربزه هم ممکن است باعث افتادن و سقوط شما شود. اگرچه بازی در اصفهان است و ما میزبان هستیم اما این مساله هم گارانتی برای صعود نیست زیرا ما بازی‌های مهمی را در اصفهان هم واگذار کرده‌ایم. قطعا قدر این فرصت و موقعیت را خواهیم دانست و برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. 

وی درمورد اینکه قاسم حدادی‌فر از فهرست تیم کنار گذاشته شده و اکنون تمرینات با توپش را آ‌غاز کرده گفت: ذوب آهن خانه حدادی‌فر است او از امروز تمریناتش را به ذوب آ‌هن در ورزشگاه ملت آغاز می‌کند. خارج کردن نام او از فهرست به این دلیل بود که نمی‌توانستیم بیشتر از حدی که سازمان لیگ قرار داده بود بازیکن جذب کنیم. قاسم حدادی‌فر سنبل ذوب آهن است. حدادی‌فر از تیم جدا نمی‌شود. حدادی‌فرها و رجب‌زاده‌ها خانه‌شان ذوب آهن است. 

وی درمورد گروه‌بندی ایران در جام جهانی و اینکه گفته می‌شود ایران در گروه مرگ قرار گرفته اظهار داشت: اگر اینگونه بود که هیچکس فوتبال بازی نمی‌کرد در لیگ فوتبال ما تیم‌های قدرتمند مشخص هستند اما تا شقایق هست زندگی باید کرد. جام جهانی بهترین فرصت است تا فوتبالمان به چالش جدی کشیده شود. ما هم تیم اول آسیا هستیم. من در مورد کریس رونالدو مطالعه می‌کردم و خواندم که او چه ویژگی‌های قابلیتی، ژنتیکی، مهارتی و ذهنی دارد که با سایر ستاره‌های فوتبال دنیا متفاوت است. ما نباید خود را در جام جهانی از پیش باخته بدانیم. در جام جهانی 1966 کره جنوبی طوفان زرد لقب گرفت،‌پرتغال هم در همان جام جهانی در مقام سوم قرار گرفت پس از اینکه تنه ما به تنه بزرگان فوتبال دنیا می‌خورد باید خوشحال باشیم. هرچند نباید فراموش کنیم فوتبال ما از نظر زیرساخت‌ها، تاسیسات و حتی مبانی اقتصادی با آنها قابل مقایسه نیست. اما ما مربی داریم که یک تیم قابل احترام برای فوتبال ایران ساخته است نباید تیم ملی ایران را از هم اکنون کوچک بشماریم این مساله بار روانی بدی روی تیم ایجاد می‌کند. باید به تیم روحیه بدهیم ما جواد نکونام را داشتیم که در لالیگا بازی کرده است، علی دایی، مهدوی کیا و هاشمیان که در بوندسلیگا بازی کرده‌اند بنابراین ملی‌پوشان امروز فوتبال ما هم به تبعیت از این بزرگان می‌توانند بدرخشند. تیم ملی ما فرماندهی به نام کی‌روش دارد که به قواعد سطح اول فوتبال دنیا را به خوبی می‌شناسد. هدف ما باید شعار ورزش در منشور المپیک باشد که می‌گوید باید توانایی‌هایمان را به نمایش بگذاریم. 

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین