اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۱۸
بندهای قرارداد سرمربی تیم امید نباید رسانه‌ای می‌شد

اسلامیان:لیگ برای تیم‌ملی تعطیل می‌شود،نه‌ کی‌روش/قضیه خاکپور با آرامش حل می‌شد

نایب رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید که تعطیلات لیگ برای تیم ملی است و برای کی‌روش نیست که اعتراض‌ها به او صورت می‌گیرد.
۱۰:۵۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمود اسلامیان در خصوص استعفای محمد خاکپور و حاشیه‌های ادامه‌دار این موضوع، شایعه جمع‌آوری امضا علیه کارلوس کی‌روش در فدراسیون فوتبال، تعطیلی‌های لیگ و اعتراضی که به این مسئله شده است، صحبت کرد.

درباره استعفای خاکپور و اتفاقاتی که رخ داد صحبت کنید و تحلیل‌تان از این مسئله چیست؟

نمی‌دانم چرا خاکپور استعفا کرد و شاید مشکلاتی بوده که من اطلاع دقیقی از آن ندارم، اما اعتقاد دارم این بحث‌ها را می‌توان بهتر مدیریت کرد. این تیم در غرب آسیا قهرمان شده است و دو پتانسیل خوب در تیم امید می‌بینم که خیلی من را امیدوار کرده است. اولین پتانسیل خوب تیم امید نسلی از بازیکنان خوب است که کادرفنی در اختیار دارد. هفت هشت بازیکن این تیم به تناوب توسط کی‌روش به تیم ملی دعوت شدند. هرچند سر این موضوع هم کمی از سوی مسئولان تیم امید جنجال درست شد، اما دعوت این بازیکنان بسیار مثبت است. اینکه هفت هشت بازیکن تیم امید در تیم ملی بزرگسالان حضور دارند و نسلی را در اختیار داریم که به آنها متکی هستیم و در لیگ برتر و حتی اروپا بازی می‌کنند، بسیار امیدوار کننده است.

 ...و پتانسیل دوم؟

مسئله دیگر این است که حبیب کاشانی مدیریت تیم امید را در اختیار دارد و خودش را وقف تیم امید کرده است. او با تمام وجود برای تیم امید کار کرده و نباید این موضوع را دست کم بگیریم. این با ارزش‌ترین پتانسیل است، چون با مشکلات مالی که فوتبال و فدراسیون با آن دست به گریبان هستند، یک تنه برای تیم امید ایستاده و مسائل را مدیریت کرده است. این دو پتانسیل را که کنار کادرفنی تیم امید بگذاریم، نتیجه، قهرمانی در غرب آسیا می‌شود و نشان می‌دهد تلاش این مثلث خوب است. خاکپور که منظور همان کادرفنی است، کاشانی و بازیکنان سه ضلع این مثلث هستند و باید این سه ضلع را حفظ کنیم. در خصوص استعفای خاکپور هم کمیته فنی تصمیم خواهد گرفت و نباید فکر کنیم که اکنون دنیا به آخر رسیده است. شاید خاکپور انتظاراتی دارد که به حق هم باشد، اما مشکلات فدراسیون فوتبال هم زیاد است.

 موضوع این بود که گویا خاکپور به وجود برخی بندها در قراردادش اعتراض داشته و به همین دلیل قرارداد را امضا نکرده است. بحث مصاحبه نکردن درباره تیم ملی و فدراسیون فوتبال که در صورت این مصاحبه‌ها باید پول قراردادش را پس بدهد.

شاید این بندها در قرارداد باشد، اما این مسائل را نباید رسانه‌ای کرد. این بحث را باید در فدراسیون آورد و با مسئولان صحبت کرد تا مشکلات مدیریت شده و به نتیجه برسیم.

پس شما این مسئله را نپسندید.

بپسندیم یا نه، دیگر مسائل رسانه‌ای شده است. می‌شد قضیه را با آرامش حل کرد.

 با این شرایط موافق حفظ خاکپور و راضی کردن او هستید یا رفتن این مربی و حضور یک مربی دیگر روی نیمکت تیم امید؟

من قضاوت نمی‌کنم و لازمه این کار شنیدن دقیق حرف‌های خاکپور است و چون نمی‌دانم نظراتش چیست، بهتر است چیزی نگویم. در جلسه‌ای که برگزار می‌شود حرف‌ها را می‌زنند و به نتیجه می‌رسند.

درباره شایعه جمع‌آوری امضا علیه کی‌روش در فدراسیون فوتبال و در خصوص پرونده آل‌اشپورت چه نظری دارید؟

فکر نمی‌کنم این چنین باشد و این شایعات صحت ندارد.

 این روزها بیشترین بحث مربوط به تعطیلات لیگ است و سازمان لیگ هم از سرمربی تیم ملی خواسته اردوهای تیم ملی را کمتر کند.

لیگ برتر که برای کی‌روش تعطیل نمی‌شود، برای بازی‌ها تیم ملی تعطیل می‌شود. این نظر سرمربی تیم ملی است و باید به آن احترام گذاشت و همه باید از تیم ملی حمایت کنند. درست است که لیگ تعطیل می‌شود، اما باشگاه‌ها در تعطیلات تمرین دارند، بازیکنان ملی‌پوش آنها در تیم ملی تمرین می‌کنند و آماده هستند. بازی‌های لیگ هم بعد از تعطیلات برگزار شد و بسیار خوب بود و دیدیم که سطح لیگ پایین نیامده است. صعود به جام جهانی برای ما مهم است و همه باید از برنامه‌های تیم ملی حمایت کنیم.

 پرواز چارتر تیم ملی به گوام به کجا رسید؟

دنبال این هستیم این پرواز را به قطعیت برسانیم، اما هنوز انجام نشده است. باید پرواز چارتر برای تیم ملی بگیریم تا سفر طولانی به گوام را راحت‌تر انجام دهیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین