اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۱۱۴

اگر پول نداری بگو پول ندارم چرا مردم را اسیر می‌کنی

اگر پول نداری بگو پول ندارم چرا مردم را اسیر می‌کنی
بازیکن پارس جنوبی جم گفت: آقای جهانیان اگر پول نداری بگو پول ندارم و یک فوتبال را اسیر خودت نکن.
۱۸:۵۰ - ۱۰ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

وحید حمدی‌نژاد بازیکن تیم پارس جنوبی جم پس از تساوی بدون گل تیمش برابر نفت طلائیه تهران گفت: تیم ما نسبت به تیم نفت خیلی بهتر بازی کرد آنها برای تساوی آمده بودند و در دقایق انتهای بازی خیلی آرام بازی می‌کردند. پیروزی در این دیدار برای تیم ما خیلی مهم بود و می‌خواستیم با پیروزی در این دیدار به صدر جدول بازگردیم ولی متأسفانه نتوانستیم فشار لازم را برای گلزنی به تیم حریف بیاوریم و پیروز شویم. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده جبران می‌کنیم و با دست پر از زمین خارج می‌شویم.

بازیکن تیم پارس جنوبی در خصوص نتایج ضعیف دو سه هفته این تیم در لیگ برتر افزود: ما با همین اختلاف در صدر جدول بودیم و پرسپولیس پایین‌تر از ما بود. لیگ همین است و هرکس بتواند نوسان نداشته باشد می‌تواند موفق باشد و در صدر جدول بماند.امیدواریم در ادامه راه کمبودها  و این باخت‌های اخیر را جبران کنیم.

بازیکن سابق نفت تهران در خصوص مطالباتش از تیم نفت اذعان داشت:‌ من نمی‌دانم جهانیان الان صاحب تیم است یا خیر، او نه به بازیکنان تیم خودش و نه بقیه طلبکاران و نه حتی به ورزشگاه تختی پول نمی‌دهد و می‌گوید لیست نداریم. در صورتی که خودش به بازیکنان تیمش گفته پول نداریم که بدهیم و الان می‌گوید لیست نداریم. عزیز دل من اگر پول نداری به چه قیمت می‌خواهی اسمت در فوتبال بماند ما هزاران دردسر در فوتبال داریم مثل کمیته انضباطی و بحث مالیات؛ شما اگر پول نداری به طلبکارانت بگو پول نداریم خداحافظ. ولی اینکه شما یک ملت و یک فوتبال را اسیر خود کرده‌ای این جای بحث دارد و مسئولین ورزش و فدراسیون فوتبال باید پیگیری کنند ما سال قبل با تاج جلسه‌ای داشتیم و به ما گفتند که ظرف یک هفته این مشکل را حل می‌کنیم شما ببینید آن یک هفته کجا و الان کجا. متأسفانه هیچ‌کس جوابگو نیست و هرجا می‌رویم فقط می‌گویند شکایت کن و پول بده. اینکه نمی‌شود اگر من پول داشتم که شکایت نمی‌‌کردم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولین، هیأت واگذاری نفت و فدراسیون فوتبال تصمیمی بگیرند که به نفع فوتبال و به نفع طلبکاران باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین