اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۷۶۳

رونی سکوتش را شکست، فن‌خال خط‌و‌نشان کشید

وین رونی پس از پیروزی منچستریونایتد بر اورتون پاسخ انتقادات اخیر را داد و سرمربی هلندی شیاطین سرخ هم به حمایت از او پرداخت.
۱۱:۴۲ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-گلی که وین رونی شب گذشته (شنبه) در هفته نهم لیگ برتر انگلیس مقابل اورتون به ثمر رساند، نخستین گل او به تیم سابقش از سال 2007 بود، گلی که او را با 187 گل اندی کول، مهاجم پیشین شیاطین سرخ برابر کرد و پشت سر آلن شیرر، برترین گلزن تاریخ لیگ برتر قرار داد.

وی پس از این بازی در پاسخ با این پرسش یکی از خبرنگاران که «فکر می‌کنی با این گلی که زدی، ناکامی‌ات در گلزنی به پایان رسید؟» با کنایه و دلخوری از رسانه‌ها گفت: این بسته به این دارد که رسانه‌ها چه فکری در این باره دارند، آنها هرطور که دوست دارند، اظهارنظر می‌کنند. به هر حال برای من مهم نظر سرمربی و هم‌تیمی‌هایم است.

رونی که آخرین گل لیگش به پیروزی 2 بر یک منچستریونایتد در ورزشگاه امارات مقابل آرسنال و به تاریخ 22 نوامبر 2014 (یک آذر 93) بازمی‌گشت و عملکرد فصل جاری‌اش مورد انتقاد است، تأکید کرد: اصلاً به انتقادات توجهی ندارم.

کاپیتان شیاطین سرخ عنوان کرد: من مردی قوی هستم. در طول دوران حرفه‌ای‌ام هم انتقادات زیادی را شاهد بوده‌ام. به هر حال به سختکوشی خود ادامه خواهم داد و سعی می‌کنم به تیمم کمک کنم تا به موفقیت برسد.

لوئیز فن‌خال هم در حمایت از مهاجم انگلیسی تیمش در مقابل انتقادات و خط و نشان کشیدن برای رسانه‌ها اظهار داشت: شما همیشه نسبت به رونی تردید و همواره از او انتظار گلزنی دارید! در هر صورت من برای وین خوشحالم.

وی گفت: برای من مهم نیست که رونی حتماً گل بزند، او بازیکنی است که در کنار وظایف هجومی‌اش در کارهای دفاعی هم به تیم کمک می‌کند. از گلزنی وین خوشحال می‌شوم و شاید این شروعی بر گل‌های بیشتر از او باشد. رونی به این گل نیاز داشت.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین